J
Journalist
⭐ 19y
10 kasım'a özel ExL logosuna Atamızın resminimi eklesek acaba 🤔 ❓


10 kasım'a özel ExL logosuna Atamızın resminimi eklesek acaba 🤔 ❓
10 kasım'a özel ExL logosuna Atamızın resminimi eklesek acaba 🤔 ❓
Gerekli düzenlemeleri yapıyorum.
Tr_CaTLiaM resimler çok hoş. Topicte kullanmamda bir sakınca yoktur umarım.


ATATÜRK de et artı kemik artı kandı,
İnsanüstü değildi yani ATATÜRK,
ATATÜRK de herkes gibi kusurları olan,
Küçük büyük ve çirkinde olabilirdi,
Ama güzeldi
ATATÜRK yorgunluk kahvesini bir su başında yudumlamayı,
Serhat türkülerini, Alaturkayı, mesela Safiye Aylayı,
Yemeklerden fasulye pilakisini seven,
Miri kelam bir İstanbul efendisi.
Aşık ve şair, mahcup ve ürkek,
Ama Karadenizli değil Karadeniz kadar canlı,
Adanalı değil ama Adanalı kadar sıcak kanlı,
Ve bir Aydınlı kadar oturaklı ve zeybek.
Velhasıl bizim mayamızdan bizim kumaşımızdandı Mustafa Kemal.
İnsan üstü değildi ATATÜRK,
Tam insandıUyan Atam uyan.Uyanda gör şu Türkiye'nin halini 😢
Ps:Nur içinde yat Atam.Saygıyla anıyoruz...


Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap