Icerige atla
Extraloob

Atam seni arıyoruz... // 10 Kasım 1938

· 89 Yanıt · 9.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 5
Yanıtlar
J
Journalist ⭐ 19y
#21
10 kasım'a özel ExL logosuna Atamızın resminimi eklesek acaba 🤔 ❓
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#22

S
Streetwise ⭐ 19y
#23
10 kasım'a özel ExL logosuna Atamızın resminimi eklesek acaba 🤔 ❓

Bizi,takipte kalın ^^
.NET
.NET OP ⭐ 19y
#24
Gerekli düzenlemeleri yapıyorum.
Tr_CaTLiaM resimler çok hoş. Topicte kullanmamda bir sakınca yoktur umarım.
[F New]Solo Gitarist
E
EFendi ⭐ 19y
#25
10 kasım'a özel ExL logosuna Atamızın resminimi eklesek acaba 🤔 ❓



kuşkun olmasın
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#26
Gerekli düzenlemeleri yapıyorum.
Tr_CaTLiaM resimler çok hoş. Topicte kullanmamda bir sakınca yoktur umarım.


KuLLan Kardeşim Topic'in Linkinide Atda ßizde KoyaLım oraya ResimLer ^^
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#27

- Resim Silinmiş.
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#28
NEDEN BABA
Yıl
2057

oğlum 18,

ben 47 yaşındayım...





'Baba bizim bayrağımızda sizin zamanınızda
Ay-yıldız varmış neden

şimdi
haç işareti ve anlamını bilmediğim renkler var?


2 arkadaş okulda tavan arasında eski
bir atlas bulmuştuk, o atlasta


gördük daha önce Edirne'den Kars'a kadar Türkiye
toprağı imiş, şimdi neden


o
haritanın 1/5'ine Türkiye diyoruz?



Eskiden her mahallede 1–2 cami varken,
şimdi neden her ilde bir cami

var, dedem bahsetmişti daha önce ezan denen bir şey
varmış, günde 5 defa

camilerden okunurmuş şimdi bu çan sesleri ne baba?



Filistinlilerin zamanında topraklarını
parça parça satarak İsrail'in

kurulmasına sebep olduklarını hiç mi bir yerde
okumadınız da, topraklarımızı

sattırıp
şimdi bu ufacık alana bizi hapsettiniz? Siz atalarınızdan böyle mi
aldınız bu toprakları?
emaneti böyle mi korudunuz? Günden güne topraklarımız satılırken
siz
uyuyor muydunuz baba?



Baba küçükken herkesin beni Ayşegül diye çağırdığını hatırlar gibiyim

şimdi neden bana Angel diyorlar, beni kulağıma
Angel ismini ezanla sen mi
SÖYLEDİN?


Bizim evin önünden tanklarla geçen Amerikan askerleri kim baba? Her
gün bize hakaret ederek ve sizi her gördükleri ye! rde coplayarak
demokrasi! mi getirdiler
baba? Bize okulda demokrasinin tanımını daha farklı öğretiler sanki






Elime geçen gün bir kitap geçti baba, senin gençliğinden kalan. Biz
Ankara'ya taşınmazdan önce memleketimizin ismi Gaziantep'miş ve 6317
şehit vererek 'Gazi' lik ünvanını kazanmış. Neden şimdi oraya kürdistan
diyorlar baba. Baba hani sizlere kürtlerle
Türkler kardeştir demişler, peki kardeşlerim neden bizi öldürüp
ülkemizde ayrı
devlet kurdular.






Baba o kitapta Atatürk diye birinden de bahsetmişti. O her kimse
1933'te Bursa'da bir nutuk vermiş, ben şimdi bile ne kastettiğini
anlayabiliyorken, sizin gençliğiniz
bu kadar mı cahildi de o uyarıları dikkate almadınız?




Şimdiki kürdistan toprağında yer alan Süleymaniye'de askerimizin başına
çuval
geçirmişler ve sen o dönemde gençtin, hiç mi kanın donmadı baba? Neden
hesap
sormadınız? Bunları görmezden gelen yöneticilerinize?




O az önce bahsettiğim Atatürk size bir hitabe yazmış ve sizi hain
yöneticilere ve uşaklara karşı uyarmış ve hitabenin sonunda da 'Muhtaç
olduğun kudret damarlarındaki
asil kanda mevcuttur' demiş. Baba kanınız o kadar bozuk mu ki ülkemizi
bu hale getirenlerin yakasına yapışmadınız ?





Baba Türkiyeli ne demek? Biz Türk çocuğu değil miyiz? Soyumuz belli
değil mi bizim?
O kitapta okumuştum 'Ne mutlu Türküm diyene' yazıyordu. Peki, baba ben neden
mutlu değilim? Türküm demek suçsa ve kötü bir şeyse siz eskiden neden
söylerdiniz?




Baba biz Kurtuluş Savaşı denen bir şey yaşamışız. Kitaba göre
dünyanın gördüğü en
şanlı savaşmış ve o savaşta 4 milyon şehit vermişiz. Madem bu vatandan
bu kadar kolay
vazgeçecektiniz de neden o kadar şehit verdiniz?





Hiç mi kitap okumadınız? Hiç mi sizi uyaran olmadı, hiç mi
göremediniz ülkemizin peşkeş
çekildiğini? eğer farkında olduysanız ve duygusuzca evinizde
oturduysanız sizin
o hainlerden ne farkınız kaldı? Allah'ın huzuruna hangi yüzle
çıkacaksınız baba. 'Vatan
sevgisi imandandır' diye bir hadis varken hadi diyelim ki
Türklüğünüzden vazgeçtiniz
bari İslam'ın emrine uysaydınız.





Senin eski cd'lerden dinledim baba, bizim de bir İstiklal Marşı'mız
varmış. O marşı yanlızca
körü körüne mi ezberlediniz? Atalarımız sizi her fırsatta uyarmış,
demiş ki 'Ey Türk titre ve kendine dön'. Baba ne zaman
titreyeceksiniz? Ankara'yı da kaybettikten sonra mı? Bundan
13 yıl önce titremediyseniz eğer artık hiç bir şey titretemez sizi.






Baba sen son bağımsız olan Türkiye Cumhuriyetini gördün.'Ya devlet
başa, ya kuzgun
leşe' diyebilecek bir Hasan Tahsin, bir Şehit Şahin, bir Sütçü İmam yok
muydu aranızda?
Yazıklar olsun baba sizin gençliğinize!





Bu günleri göreceğime hiç doğmasaydım baba. Türklüğünüzden
utanmadınız hiç olmazsa
insanlığınızdan utansaydınız baba. Bu vatan göz göre göre altınızdan
kayarken
hiç
olmazsa ŞEREFİNİZLE ÖLEMEDİNİZ Mİ?













HER GÜNÜM CENAZE HER GÜNÜM ŞEHiT

BUNLARIN SEBEBİ BİR İT OĞLU İT

UYAN TÜRK EVLADI UYUMA UYAN

OTUZ KUPONA ALINMADI BU VATAN





PKK'YA KARŞI BİR DAMLA BİLE OLSA DÜŞMANLIĞIN VARSA BU
MESAJI HERKESE İLET

Savaş resmen başlamış
bulunmaktadır! !! Hala boğazından coca-cola geçebiliyorsa
hala mcdonald s ta hamburger
yiyebiliyosan hala marlboro içiyosan!!
Lanet et kendine! Kökenin ne olursa olsun ŞEHİTLERİMiZE üzülüyorsan
Amerika ya para verip pkk'ya silah yollamalarına izin verme!!! Toplu
boykot hareketi zamanı hepimiz birlik olalım!!! Eğer biraz vatanını
seviyorsan şehitlerimiz için bunu herkese gönder!!!
D
DaWixed ⭐ 19y
#29
Atamıza Rahmet diliyorum.
Hasret ile arıyorum... 😢
A
Agilla ⭐ 18y
#30
Atam Uyan Uyanki Türkiyenin Şuanki Halini Gör

Rahmetle anıyoruz ...
Nur içinde yat ATAM.
ModerX
ModerX ⭐ 19y
#31

R
RollsRoyce ⭐ 19y
#32
ATATÜRK de et artı kemik artı kandı,

İnsanüstü değildi yani ATATÜRK,

ATATÜRK de herkes gibi kusurları olan,

Küçük büyük ve çirkinde olabilirdi,

Ama güzeldi

ATATÜRK yorgunluk kahvesini bir su başında yudumlamayı,

Serhat türkülerini, Alaturkayı, mesela Safiye Aylayı,

Yemeklerden fasulye pilakisini seven,

Miri kelam bir İstanbul efendisi.

Aşık ve şair, mahcup ve ürkek,

Ama Karadenizli değil Karadeniz kadar canlı,

Adanalı değil ama Adanalı kadar sıcak kanlı,

Ve bir Aydınlı kadar oturaklı ve zeybek.

Velhasıl bizim mayamızdan bizim kumaşımızdandı Mustafa Kemal.

İnsan üstü değildi ATATÜRK,

Tam insandı
W
windel ⭐ 18y
#33
ATAM seni saygıyla anıyoruz..
Nur içinde yat ATAM.. 😢
M
MaPaP4 ⭐ 19y
#34
Uyan Atam uyan.Uyanda gör şu Türkiye'nin halini 😢

Ps:Nur içinde yat Atam.Saygıyla anıyoruz...
X
XER0 ⭐ 19y
#35
Nur içinde yat ATAM, seni saygi ile anıyoruz 😢
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#36
Nur içinde yatasın Ata'm. Saygı ile anıyoruz !!!
Aslında ilk sayfadaki bir resim herşeyi iyice anlatıyor.(AN(R)IYORUZ yazan resim)
[ek #12654]
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#37
exl2014-logo1.png

ATA'mızı saygıyla anıyoruz o şimdi burada olsaydı eminim büyük işlere imza atardı lakin gençlik din ile elden gitmektedir.

10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü ve Atatürk Haftası Herkese Kutlu Olsun.


Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Mustafa Kemal Atatürk
Dosyalar (1)
C
carwen ⭐ 18y
#38
10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü ve Atatürk Haftası Herkese Kutlu Olsun.

exl2014-logo1.png
Dosyalar (1)
J
Journalist ⭐ 19y
#39
10 Kasım Atatürk'ü Anma Günü ve Atatürk Haftası Herkese Kutlu Olsun.
J
Jookie ⭐ 18y
#40
Türk halkında Malesef gerçekleri göremeyen insanlar çok . Sırf çıkarları için Türkiyemizi İslam Devletine çevirmeye çalışan , Güzelim vatanımızın değerlerini yabancılara satarak ekonomisini ilerde büyük bozuntuya uğratacak işler yapan , Her türlü adam kayırma,torpil ve kara işleri yapan adamlar malesef şu an çok seviliyor . Çiftçimize Ananıda al git diyen bir başbakandan ve Örf-Adet-Görgü Kuralları - Cumhurbaşkanlığı Gibi Büyük Saygı,Sevgi getiren bir konumda Yine aynı kafada birisi var ve bunu olağan birşey gibi karşılıyoruz .


Her neyse Atatürk'ü Anma Günü ve Atatürk Haftası Herkese Kutlu Olsun !..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: