Ati Ekran Kartım var Nerden Güncelerim ?
Aslında Soru Ricada Diyebiliriz :)
· 13 Replies · 1.6K views 0 reading
13 Replies
Saol ve Özür Dilerim Yanlıs Yere Actıgım İçin 😊
Son Bir Şey Daha Burdan Nasıl Yapacagım ❓ ❓
Sen bana Ekran KARTI modelini yazarmısın?
Ah Bir Bilsem
masaüstüne sağ tık > özellikler de..
ayarlar sekmesine gel..
- Resim Silinmiş.

Görüntü Biriminde Ne yazıyorsa buraya yaz
ayarlar sekmesine gel..
- Resim Silinmiş.

Görüntü Biriminde Ne yazıyorsa buraya yaz
Radeon X550
Tesekkürler.İndiriyorum.Saol var Ol 😈 😈 👍
İnş. Simdi Silkroad Çalışacak 😊 👍
Option 1 ile Option 2 yi indirmelimiyim Biri Yetermi ?
Tesekkürler.İndiriyorum.Saol var Ol 😈 😈 👍
Bir şey değil Her zaman 👍
1 tanesi yeterli
Log in to write a reply.
Log In