oooo bitirmişsin sende kanka
Az kaldı kanka 7hafta
oooo bitirmişsin sende kanka
Az kaldı kanka 7hafta
Yaralı styleBir gün bende bu şafağı görebilecek miyim off of :D
Special thx to FlexiVaay az kalmış 😊
Hayırlı tezkereler 🍺
İzin bitti ben gidiyorum beyler :D

İzin bitti ben gidiyorum beyler :D
Yaralı styledönmeyin sivil hayat daha zorlu kalın orada , kurtarın kendinizi
askerlikte 1 meslektir orada işleri öğreniyorsunuz.
Dönüpte en baştan başka şeyleri öğrenmek için akıl yoracaksınız.
Jan. Astsb. Sınavı için izine geldim zaten hayallerim cidden bu yönde sivil hayata adapte olamadım zaten izin boyunca. Atarsa 139 “bu şafaktan sonra ben mi?” dönemi başlamıştır.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap