Icerige atla
Extraloob

Askere gidiyorum

· 50 Yanıt · 13K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Florensia
Florensia ⭐ 13y
#41
oooo bitirmişsin sende kanka

Az kaldı kanka 7hafta
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#42
Az kaldı kanka 7hafta

Vaay az kalmış 😊
Hayırlı tezkereler 🍺
Yaralı style
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#43
Bir gün bende bu şafağı görebilecek miyim off of :D


Biz de öyle diyoduk kardeşim, görürsün görür 😊

@Hurley

Yeter da kardeş 321 gündür askeriz 😆
Special thx to Flexi
Florensia
Florensia ⭐ 13y
#44
Vaay az kalmış 😊
Hayırlı tezkereler 🍺

Sağol canım☺️❤️
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#45
İzin bitti ben gidiyorum beyler 😄
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#46
İzin bitti ben gidiyorum beyler :D

şafak kaç
CezaAlp
CezaAlp ⭐ 19y
#47
İzin bitti ben gidiyorum beyler :D

Güle güle asker 🍺
Yaralı style
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#48
dönmeyin sivil hayat daha zorlu kalın orada , kurtarın kendinizi
askerlikte 1 meslektir orada işleri öğreniyorsunuz.
Dönüpte en baştan başka şeyleri öğrenmek için akıl yoracaksınız.
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#49
dönmeyin sivil hayat daha zorlu kalın orada , kurtarın kendinizi
askerlikte 1 meslektir orada işleri öğreniyorsunuz.
Dönüpte en baştan başka şeyleri öğrenmek için akıl yoracaksınız.

Jan. Astsb. Sınavı için izine geldim zaten hayallerim cidden bu yönde sivil hayata adapte olamadım zaten izin boyunca. Atarsa 139 “bu şafaktan sonra ben mi?” dönemi başlamıştır.
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#50
Jan. Astsb. Sınavı için izine geldim zaten hayallerim cidden bu yönde sivil hayata adapte olamadım zaten izin boyunca. Atarsa 139 “bu şafaktan sonra ben mi?” dönemi başlamıştır.

girişimin çok iyi olmazsa tekrar tekrar dene netice Devlet memurluğu var hapşırınca ek ödeme alan insan gördüm..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: