Icerige atla
Extraloob

Askere gidiyorum

· 50 Replies · 13K views · Page 2 / 3
Replies
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#21
Zaman ne hızlı geçiyor konuyu açtığın zamanı hatırlıyorum 7 ay geçmiş bile 👴
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#22
Zaman ne hızlı geçiyor konuyu açtığın zamanı hatırlıyorum 7 ay geçmiş bile 👴

mühendissin
şişmansın
1 de gözlük takarsan
seni bilgisayar başına oturtmamalılar
çok cipste yiyor musun?
saçlar uzun mu?
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#23
Birde bana sor 7 ay da 7 yaş yaşlandım
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#24
Hayırlı tezkereler kardeşim, suriye için geri hizmet asker arıyor şuan hükümet. Siirt veya bitlis hayırlı olsun:)

Bu arada usta birliğim Şırnak kuzey ırak sınırında bi üsbölgesi
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#25
Bu arada usta birliğim Şırnak kuzey ırak sınırında bi üsbölgesi


Su sıkıntısı yaşıyormusun hacım?
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#26
Su sıkıntısı yaşıyormusun hacım?

Geldiğimde yoğun kar yağışı vardı su basılamıyordu. Nisan başına kadar afedersin g.tümüzü kar suyu ile yıkadık. Banyo ihtiyacı belki 20 günde bir temiz kar olursa eritiyorduk. Kar durunca pompalar çalışmaya başladı. Artık su geliyor. 2600 rakımdayız kar daha nisan başında falan durdu. Vatan sağ olsun.
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#27
Geldiğimde yoğun kar yağışı vardı su basılamıyordu. Nisan başına kadar afedersin g.tümüzü kar suyu ile yıkadık. Banyo ihtiyacı belki 20 günde bir temiz kar olursa eritiyorduk. Kar durunca pompalar çalışmaya başladı. Artık su geliyor. 2600 rakımdayız kar daha nisan başında falan durdu. Vatan sağ olsun.


Sorun sıkıntı yaşadınız mı peki?
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#28
Geldiğimde yoğun kar yağışı vardı su basılamıyordu. Nisan başına kadar afedersin g.tümüzü kar suyu ile yıkadık. Banyo ihtiyacı belki 20 günde bir temiz kar olursa eritiyorduk. Kar durunca pompalar çalışmaya başladı. Artık su geliyor. 2600 rakımdayız kar daha nisan başında falan durdu. Vatan sağ olsun.

rütbeliler onlarda sizinle aynı sıkıntıyı yaşadı mı?
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#29
rütbeliler onlarda sizinle aynı sıkıntıyı yaşadı mı?


Evet
Sparkle
Sparkle ⭐ 10y
#30
mühendissin
şişmansın
1 de gözlük takarsan
seni bilgisayar başına oturtmamalılar
çok cipste yiyor musun?
saçlar uzun mu?

Birini tutturabilseydin keşke 🙄
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#31
Sorun sıkıntı yaşadınız mı peki?

Arada taciz ediyorlar.
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#32
rütbeliler onlarda sizinle aynı sıkıntıyı yaşadı mı?

Rütbeli personel her zaman daha avantajlı tabii. Yani bize her gün 1.5 litre içme suyu dağıtılıyor istihkak 1 adet. Rütbeli personelin o su ile banyo yaptığını görmüştüm.
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#33
Arada taciz ediyorlar.


İzli mermileri seyretmek güzeldir.
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#34
hayırlı teskereler olsun dostum
Spoiler
bende Burdur da yapmıştım acemiyi usta Kıbrıs orduevine düştü barmen olarak bitirdim vallahi sorsalar yine giderdim deniz kum güneşti ohh 😄
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#35
hayırlı teskereler umarım sağ salim bitirir gelirsin. 🍺
Florensia
Florensia ⭐ 13y
#36
Bitecek bitecek atarsa 55
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#37
Benden sonra çıkan torunumdur, Atarsa 44 😎
Special thx to Flexi
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#38
Benden sonra çıkan torunumdur, Atarsa 44 8)


Özledim bu lafları ama bir kere bile söylemedim cool2:

Spoiler
Çünkü en son ben terhis oldum:mrgreen:
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#39
Benden sonra çıkan torunumdur, Atarsa 44 8)

Bir gün bende bu şafağı görebilecek miyim off of 😄
Hurley
Hurley ⭐ 13y
#40
Bitecek bitecek atarsa 55

oooo bitirmişsin sende kanka

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: