Zaman ne hızlı geçiyor konuyu açtığın zamanı hatırlıyorum 7 ay geçmiş bile 👴


Zaman ne hızlı geçiyor konuyu açtığın zamanı hatırlıyorum 7 ay geçmiş bile 👴
Hayırlı tezkereler kardeşim, suriye için geri hizmet asker arıyor şuan hükümet. Siirt veya bitlis hayırlı olsun:)
Bu arada usta birliğim Şırnak kuzey ırak sınırında bi üsbölgesi

Su sıkıntısı yaşıyormusun hacım?
Geldiğimde yoğun kar yağışı vardı su basılamıyordu. Nisan başına kadar afedersin g.tümüzü kar suyu ile yıkadık. Banyo ihtiyacı belki 20 günde bir temiz kar olursa eritiyorduk. Kar durunca pompalar çalışmaya başladı. Artık su geliyor. 2600 rakımdayız kar daha nisan başında falan durdu. Vatan sağ olsun.

Geldiğimde yoğun kar yağışı vardı su basılamıyordu. Nisan başına kadar afedersin g.tümüzü kar suyu ile yıkadık. Banyo ihtiyacı belki 20 günde bir temiz kar olursa eritiyorduk. Kar durunca pompalar çalışmaya başladı. Artık su geliyor. 2600 rakımdayız kar daha nisan başında falan durdu. Vatan sağ olsun.
rütbeliler onlarda sizinle aynı sıkıntıyı yaşadı mı?

mühendissin
şişmansın
1 de gözlük takarsan
seni bilgisayar başına oturtmamalılar
çok cipste yiyor musun?
saçlar uzun mu?

Sorun sıkıntı yaşadınız mı peki?
rütbeliler onlarda sizinle aynı sıkıntıyı yaşadı mı?
Arada taciz ediyorlar.


Special thx to FlexiBenden sonra çıkan torunumdur, Atarsa 44 8)

Benden sonra çıkan torunumdur, Atarsa 44 8)
Bitecek bitecek atarsa 55

Log in to write a reply.
Log In