Icerige atla
Extraloob

Askere Gidiyorum. Charım Satılıktır.

· 3 Yanıt · 2.1K görüntüleme
S
steelknight35 OP ⭐ 13y
#1
Lolde turkiye sw sinde. 30 skinli. 750 winli. Charim satiliktir. 100 hero civarinda vardir. Silver 4tedir. Ranked girmedim icin bu kadar dusuktur. Uygun bi fiyata vermek istiyorum. Askere gidicem. 05052388575 numaran ulasabilirsiniz sro da 115 120lwl arasi cinli char ile takas olur?
3 Yanıt
S
seskes ⭐ 19y
#2
oyle olmadı bi kac tane daha ac
M
marakasso ⭐ 12y
#3
askere gidiyosan charını niye takas ediyorsun satmak daha mantıklı

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: