Icerige atla
Extraloob

Arkadaşlar Cold 0 Alıcam Pecheon Acıcam Bi kaç Sorum var

· 43 Yanıt · 7.3K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
P
Presence ⭐ 19y
#41

birader az sus.bi cacık çaktıgın yok zaten. knock backin olsa ne yarar karşıdaki rakibin bow ise kb ona yarar sana değil.

hala gelmiş bana glaive in özelliklerini sayıyor.
biz bilmiyor muyuz arkadaşım.
burda kavga etmedik biz tartıştık.
sakin ol seviyeli ol panik yapma.


ps: söylediklerim sadece baho1992 için geçerli.

hmmgüzel çaktım yok nasılsa bitecek farmım az kaldı en fazla 1 ay sonra görüşürüz bu konuda 1 ay sonraya ertelesin ok cnm
R
Ray_jovan ⭐ 19y
#42
20~30 Arası diye tahmin ediyorum:
K
KozmonoT ⭐ 19y
#43
Ben bow severim bence heuksalı sofor yapıp paechon aç

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: