2eays senin kafan yerinde mi bi kontrol et.Ben sana full blue +3 protector set diyorum.benimki 57 lwl lik NPC garmentler.takılar 7 degree.Bu halde suitte bile +10 luk bir fark var sadece shestte.Bu şartlar altında yediğin damageler gayet normal.Ayrıca bu adam şuan 80 lwl ve vietheforever de galiba.Yani oyunu bildiğinden emin olabilirsin.Eğer canın istiyosa gel paciye her bowla her zaman kapışırız problem değil.Hem skilller hem silah açısından bow çok zayıf kalıyor glavie ye karşı.Stun meselene gelince sen stun vuran skillin arasına 3 skill koyuyorsun glavie sana full emperror soul vuracak yani stun koyma şansı 7-8 kat daha fazla sana göre.bow artık sadece geri ittiriyor.Oda 2.5k gibi rezil bir damage verdiği için bunu kullandığın an adamı kesmekten vazgeçtiğin anlaşılıyor.
Arkadaşlar Cold 0 Alıcam Pecheon Acıcam Bi kaç Sorum var
· 43 Yanıt · 7.3K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
tan size fikirlerinizi sormuş sizin yaptığınız davranışlara bakın.Birbirinize hakaret etmeden,aşağılamadan kendi bilginizi yazarsınız,çeker gidersiniz. Konuyu açan arkadaş da ona göre her yorumu değerlendirir,ölçer biçer...
2easy4me , biraz daha sakin.Biraz daha saygılı Exclamation
2easy4me , biraz daha sakin.Biraz daha saygılı Exclamation
tan size fikirlerinizi sormuş sizin yaptığınız davranışlara bakın.Birbirinize hakaret etmeden,aşağılamadan kendi bilginizi yazarsınız,çeker gidersiniz. Konuyu açan arkadaş da ona göre her yorumu değerlendirir,ölçer biçer...
2easy4me , biraz daha sakin.Biraz daha saygılı Exclamation
Burda biraz polemik yaşandı ve çözüm bulundu.Benim tek amacım insanların yalnış bilgilendirilmemesi.Her char itemleriyle vezirdir veya rezildir bu bir gerçek.Ama bazı charların bazı charlara karşı üstünlükleri zayıflıkları avantajları dezavantajları var.Bunları bu şekilde bir masaya yatırıp inceliyoruz.Belki arkadaş bu güne kadar bunların farkında değildi alışmıştı bunları tek seferde anlaması kabullenmesi beklenemez o da kendi görüşünü savunuyor belki biraz sinirlendi ama eminim o da anlamıştır neyin ne olduğunu ve + ları ve -leri o yüzden bu konularda bu kadar tartışma olması gayet doğal çünkü çelişen fikirler var.insanlar birbirini iyi tanımadığı için oluyor belki bunlar yüz yüze olsak böyle bir şey olmaz ama kimsenin yüzünü yaşını ruh halini vs.vs burdan anlayamıyoruz maalesef.O yüzden bu kadarcık bişey olması normal ve yapan herkesi de normal karşılıyorum çünkü ben de yapabiliyorum bazen.Ama tartışma büyük boyutlara ulaşmadan bizleri uyardığın için sağol.Belki de çıkacak büyük tartışmayı engelledin.
Neyse başladım galiba gene gevezeliğe iyi günler extrabeer
T
Tarantella
⭐ 19y
dostum anlamadıgın bi kaç şey gözüme çarptı.
bowun o kb olan yani geri ittiren skili damage amaçlı kullanılmaz bunu ögren.
o adamı geri ittirir ki savaştıgın kişi glaive ise yani yakın dövüşte etkili ise bu skill çok işe yarar hatta hayat kurtarır.
üstüne üstlük diyelim tam skill atacagın zaman kb yi yediginde skilin engellenmiş olur.
bowun skillerine asla ve asla dandik deme çünkü çinli en saglam çarlardan biri bowdur biri de glaive.
ama unuttugun birşey var ki o da pacheon un crit arttıran 3 skilli...
anti devil Strike +35,anti devil steel +30 ve strong bow craft +10 crit ve stun.
sen bu 3ünün critini yedin mi zaten çok fazla yaşama şansın yok.eger stun atamazsan.
(tabi atabilmen için yememen gerekir)
ki bow pvp deki en hızlı charlardandır.
mesela devil arrow +30 attack rating verir skilli yaparken.
bu ne demek ? sen bir ghost çekerken benim 2 skill yapmam demek üstüne üstlük bir crit yemen de işten bile değil.
yani sizden istegim bowu bilmeden,bowla oynamadan yorum yapmayın.
karşınızdaki bow yavaş ve etkisiz olabilir.
glaive e gelince bana göre bowdan sonra en iyi chardır.
tabi kişiden kişiye değişir.
neyse saglıcakla..
dipnot: huzursuzluk verdiysem özür dilerim (: sadece baho1992 adlı arkadaşın laflarına bir anlam veremedim hepsi bu.
bowun o kb olan yani geri ittiren skili damage amaçlı kullanılmaz bunu ögren.
o adamı geri ittirir ki savaştıgın kişi glaive ise yani yakın dövüşte etkili ise bu skill çok işe yarar hatta hayat kurtarır.
üstüne üstlük diyelim tam skill atacagın zaman kb yi yediginde skilin engellenmiş olur.
bowun skillerine asla ve asla dandik deme çünkü çinli en saglam çarlardan biri bowdur biri de glaive.
ama unuttugun birşey var ki o da pacheon un crit arttıran 3 skilli...
anti devil Strike +35,anti devil steel +30 ve strong bow craft +10 crit ve stun.
sen bu 3ünün critini yedin mi zaten çok fazla yaşama şansın yok.eger stun atamazsan.
(tabi atabilmen için yememen gerekir)
ki bow pvp deki en hızlı charlardandır.
mesela devil arrow +30 attack rating verir skilli yaparken.
bu ne demek ? sen bir ghost çekerken benim 2 skill yapmam demek üstüne üstlük bir crit yemen de işten bile değil.
yani sizden istegim bowu bilmeden,bowla oynamadan yorum yapmayın.
karşınızdaki bow yavaş ve etkisiz olabilir.
glaive e gelince bana göre bowdan sonra en iyi chardır.
tabi kişiden kişiye değişir.
neyse saglıcakla..
dipnot: huzursuzluk verdiysem özür dilerim (: sadece baho1992 adlı arkadaşın laflarına bir anlam veremedim hepsi bu.
Eğer glavier ezik değilse oynamayı bilmiyorsa sana ghost vurmaz habire.ghost spear rakibin canının az olduğunu sezdiğinde kullanırsın yani son vuruş olarak kullanılır.Çok fazla zaman kaybettiren bir skilldir sana full soul emperror çalışır.sen 2 kez üst üste stuna girersin bi glavierin karşısında o zaman crit mi stun mu görürsün.Crit yediğinde basarsın bir vigor geçer gidersin.Ama stun statüsünde sana potion basmaya fırsat vermeden soul emperror vuracak 4 vurştan 1 i bile crit gitse 12k canın max 20k olsun kaldı geriye 8k bir emperror bir marslık işin kalıyor.Ayrıca 76 skilliyle dull statüsüne girersen yanarsın zaten bowda o kadar bekliyorsun+ bir de dull statüs gelince glavier karşısında yaşarsan şükret ki dull statüsüne girdikten sonra adam sana full ghost çalışır sende birşey yapamassın adam çok büyük kar eder bu yönden.Ayrıca o adam sana bir ghost crit tutturursa senin strong bow critinden farklı olmaz yerleri öpersin.Hem silah hem skill bakımından bowa glavie hep ters gelir çünkü bow yakın dövüş için değildir uzaktan uniq kesersin ve pvp de int charlara karşı avantajın olur senden kaçamazlar.Ama glavie chara karşı critlerinden başka avantajın yok. Ayrıca mind bow series de crit olmadığı zaman rezil damageler vererek karşısındakine avantaj sağlıyor.Bununla ilgili bir çok örnek de var.Looper in videolarına da bakmanı öneririm.Ayrıca bowdan glavie ye dönen bir çok sunner de biliyorum.MooNLiFe ve ___Jv____ örneklerim arasında.
Bu arada bow oynama meselesine gelince full farm bow da oynadım full farm glavie de 80 lwl blader ile de oynadım fakat full farm değildi.5 li knock back yapan comboyu kullandığımda adamı imkanı yok kesemiyorum rezil bir damage viyor ve o arada adama skill vuramadığım için adam full can bana yeniden dalıyor.Eğer 5 li knock back kullanmassam gene adama vuramıyorum stundan çıkamıyorum bu sefer çünki.ghost walk ile kaçıp vurmaya kalkıyorum adam anlamış işi o da bitiyor ghos wal ile hemen yanımda dw den uzaklaşmaktan başka bir işe yaramıyor.Ayrıca +7 bow ve glavie arasında 100 atak farkı oluyor.
Bak ben gerekli açıklamayı yaptım sen hala crit yesen diye konuşuyorsun 2 str pvp yaparsa maç stun a dull a ve en önemlisi crit e bakar.Stun statusde iken crit yiyen maçı kaybeder ya da o da stun stun tutturursa azcık toparlar.Bu yüzden o crit konusuna girme.Glavieninden bowdan farklı critleri yok.
Bu arada bow oynama meselesine gelince full farm bow da oynadım full farm glavie de 80 lwl blader ile de oynadım fakat full farm değildi.5 li knock back yapan comboyu kullandığımda adamı imkanı yok kesemiyorum rezil bir damage viyor ve o arada adama skill vuramadığım için adam full can bana yeniden dalıyor.Eğer 5 li knock back kullanmassam gene adama vuramıyorum stundan çıkamıyorum bu sefer çünki.ghost walk ile kaçıp vurmaya kalkıyorum adam anlamış işi o da bitiyor ghos wal ile hemen yanımda dw den uzaklaşmaktan başka bir işe yaramıyor.Ayrıca +7 bow ve glavie arasında 100 atak farkı oluyor.
Bak ben gerekli açıklamayı yaptım sen hala crit yesen diye konuşuyorsun 2 str pvp yaparsa maç stun a dull a ve en önemlisi crit e bakar.Stun statusde iken crit yiyen maçı kaybeder ya da o da stun stun tutturursa azcık toparlar.Bu yüzden o crit konusuna girme.Glavieninden bowdan farklı critleri yok.
elindeki silahın criti kesinlikle -5.çünkü 3 round boyunca attıgı onlarca anti devildan sadece 3-4 tanesi crit gitti ve 3 round boyunca strong bow crit göremedik.
ki görseydik zaten yeri yalıyor olurdun.
aynı şartlar altında bir de fire bowmana karşı görelim seni ama silahının criti +8 olsun.
fire kullansın ve YÜRÜYEREK(bakınız ışınlanarak değil) senden kaçmasın.
bu adam oyunu bırakmalı bence (bowman)
Bu arada bowun crit 8 idi.Fire kullansaydı bana hiç dayamazdı çünkü bana yapacağı tek şey +300 damage.Ama benim ona vereceğim damage 500-600 civarı artardı çünki power guard of ice ondamaxlanmış durumda idi bende ise 1 lv
T
Tarantella
⭐ 19y
arada 1 canın 300-500 lere kadar indi.
dikkat ettiysen 😊
o sırada fire kullansaydı dedigin gibi olurdu ve yatardın.
artı şansa bi crit gelseydi zaten yerde olurdun Wink
dikkat ettiysen 😊
o sırada fire kullansaydı dedigin gibi olurdu ve yatardın.
artı şansa bi crit gelseydi zaten yerde olurdun Wink
T
Tarantella
⭐ 19y
Eğer glavier ezik değilse oynamayı bilmiyorsa sana ghost vurmaz habire.ghost spear rakibin canının az olduğunu sezdiğinde kullanırsın yani son vuruş olarak kullanılır.Çok fazla zaman kaybettiren bir skilldir sana full soul emperror çalışır.sen 2 kez üst üste stuna girersin bi glavierin karşısında o zaman crit mi stun mu görürsün.Crit yediğinde basarsın bir vigor geçer gidersin.Ama stun statüsünde sana potion basmaya fırsat vermeden soul emperror vuracak 4 vurştan 1 i bile crit gitse 12k canın max 20k olsun kaldı geriye 8k bir emperror bir marslık işin kalıyor.Ayrıca 76 skilliyle dull statüsüne girersen yanarsın zaten bowda o kadar bekliyorsun+ bir de dull statüs gelince glavier karşısında yaşarsan şükret ki dull statüsüne girdikten sonra adam sana full ghost çalışır sende birşey yapamassın adam çok büyük kar eder bu yönden.Ayrıca o adam sana bir ghost crit tutturursa senin strong bow critinden farklı olmaz yerleri öpersin.Hem silah hem skill bakımından bowa glavie hep ters gelir çünkü bow yakın dövüş için değildir uzaktan uniq kesersin ve pvp de int charlara karşı avantajın olur senden kaçamazlar.Ama glavie chara karşı critlerinden başka avantajın yok. Ayrıca mind bow series de crit olmadığı zaman rezil damageler vererek karşısındakine avantaj sağlıyor.Bununla ilgili bir çok örnek de var.Looper in videolarına da bakmanı öneririm.Ayrıca bowdan glavie ye dönen bir çok sunner de biliyorum.MooNLiFe ve ___Jv____ örneklerim arasında.
Bu arada bow oynama meselesine gelince full farm bow da oynadım full farm glavie de 80 lwl blader ile de oynadım fakat full farm değildi.5 li knock back yapan comboyu kullandığımda adamı imkanı yok kesemiyorum rezil bir damage viyor ve o arada adama skill vuramadığım için adam full can bana yeniden dalıyor.Eğer 5 li knock back kullanmassam gene adama vuramıyorum stundan çıkamıyorum bu sefer çünki.ghost walk ile kaçıp vurmaya kalkıyorum adam anlamış işi o da bitiyor ghos wal ile hemen yanımda dw den uzaklaşmaktan başka bir işe yaramıyor.Ayrıca +7 bow ve glavie arasında 100 atak farkı oluyor.
Bak ben gerekli açıklamayı yaptım sen hala crit yesen diye konuşuyorsun 2 str pvp yaparsa maç stun a dull a ve en önemlisi crit e bakar.Stun statusde iken crit yiyen maçı kaybeder ya da o da stun stun tutturursa azcık toparlar.Bu yüzden o crit konusuna girme.Glavieninden bowdan farklı critleri yok.
söylediklerinin tamamı dogru ona lafım yok tabiki.
ama yinede söylemekte yarar var bowun critlerinin glaiveden farkı çok.
dull statuse gelince evet karşı tarafa gerçekten ayvayı yedirir hemde koçanıyla.
bowun da bir stun şansı var glaive inki kadar yüksek ihtimalle olmasa da.
phy defans olarak glaive tabiki daha iyidir.
fakat zaten her bowman glaive i yenemez.
full + set,crit +10 ve +7 bowun yanında bir takım incelikleri bilmek lazım.
ben şuanda harika bir bowman olarak mı görüyorum kendimi ?
tabiki hayır.
bunun için zaman gerekli.
fakat dedigim gibi glaive charın gücünü asla yabana atmam.
arada 1 canın 300-500 lere kadar indi.
dikkat ettiysen 😊
o sırada fire kullansaydı dedigin gibi olurdu ve yatardın.
artı şansa bi crit gelseydi zaten yerde olurdun Wink
Admın canı 33 den dönmünştü hatta ss si de var Bulabilirsem upload edicem Very Happy
Çok çekişmeli bir maçtı benim tek iyi yanım silahım dı phy si de güzeldi 74% idi.
Belki onun silahı +5 olsa beni alacaktı.
Eğer glavier ezik değilse oynamayı bilmiyorsa sana ghost vurmaz habire.ghost spear rakibin canının az olduğunu sezdiğinde kullanırsın yani son vuruş olarak kullanılır.Çok fazla zaman kaybettiren bir skilldir sana full soul emperror çalışır.sen 2 kez üst üste stuna girersin bi glavierin karşısında o zaman crit mi stun mu görürsün.Crit yediğinde basarsın bir vigor geçer gidersin.Ama stun statüsünde sana potion basmaya fırsat vermeden soul emperror vuracak 4 vurştan 1 i bile crit gitse 12k canın max 20k olsun kaldı geriye 8k bir emperror bir marslık işin kalıyor.Ayrıca 76 skilliyle dull statüsüne girersen yanarsın zaten bowda o kadar bekliyorsun+ bir de dull statüs gelince glavier karşısında yaşarsan şükret ki dull statüsüne girdikten sonra adam sana full ghost çalışır sende birşey yapamassın adam çok büyük kar eder bu yönden.Ayrıca o adam sana bir ghost crit tutturursa senin strong bow critinden farklı olmaz yerleri öpersin.Hem silah hem skill bakımından bowa glavie hep ters gelir çünkü bow yakın dövüş için değildir uzaktan uniq kesersin ve pvp de int charlara karşı avantajın olur senden kaçamazlar.Ama glavie chara karşı critlerinden başka avantajın yok. Ayrıca mind bow series de crit olmadığı zaman rezil damageler vererek karşısındakine avantaj sağlıyor.Bununla ilgili bir çok örnek de var.Looper in videolarına da bakmanı öneririm.Ayrıca bowdan glavie ye dönen bir çok sunner de biliyorum.MooNLiFe ve ___Jv____ örneklerim arasında.
Bu arada bow oynama meselesine gelince full farm bow da oynadım full farm glavie de 80 lwl blader ile de oynadım fakat full farm değildi.5 li knock back yapan comboyu kullandığımda adamı imkanı yok kesemiyorum rezil bir damage viyor ve o arada adama skill vuramadığım için adam full can bana yeniden dalıyor.Eğer 5 li knock back kullanmassam gene adama vuramıyorum stundan çıkamıyorum bu sefer çünki.ghost walk ile kaçıp vurmaya kalkıyorum adam anlamış işi o da bitiyor ghos wal ile hemen yanımda dw den uzaklaşmaktan başka bir işe yaramıyor.Ayrıca +7 bow ve glavie arasında 100 atak farkı oluyor.
Bak ben gerekli açıklamayı yaptım sen hala crit yesen diye konuşuyorsun 2 str pvp yaparsa maç stun a dull a ve en önemlisi crit e bakar.Stun statusde iken crit yiyen maçı kaybeder ya da o da stun stun tutturursa azcık toparlar.Bu yüzden o crit konusuna girme.Glavieninden bowdan farklı critleri yok.
söylediklerinin tamamı dogru ona lafım yok tabiki.
ama yinede söylemekte yarar var bowun critlerinin glaiveden farkı çok.
dull statuse gelince evet karşı tarafa gerçekten ayvayı yedirir hemde koçanıyla.
bowun da bir stun şansı var glaive inki kadar yüksek ihtimalle olmasa da.
phy defans olarak glaive tabiki daha iyidir.
fakat zaten her bowman glaive i yenemez.
full + set,crit +10 ve +7 bowun yanında bir takım incelikleri bilmek lazım.
ben şuanda harika bir bowman olarak mı görüyorum kendimi ?
tabiki hayır.
bunun için zaman gerekli.
fakat dedigim gibi glaive charın gücünü asla yabana atmam.
"ama yinede söylemekte yarar var bowun critlerinin glaiveden farkı çok."
Bunun böyle görünmesinin sebebi galvienin nerdeyse çoğu skillinin 2 kere vurması.' side crit giderse böyle bir şey söz konusu.
Birde charın inceliklerini bilmek konusunda çok sıkıntı yaşanmaz.Ki sık sık pvp yapıyorsan bazı şeyleri bilirsin mesele bladeyle kapışıyorsan yatır batırdan sonra phantom ile kaçmak.Stundan çıkınca kaçıp glavie ye 5li comboyu yapmak gerçekten çok sinir bozucu ve işe yarayan taktikler.Ben bunların hepsini yaşadım ama çok yaşayınca da anti-taktikler geliştiriliyor tabii.
Mesela habire kaçan bir bowla muhatab olmam fazla,göğüs göğüse dövüşssün yoksa 4 saniyede bir kaçan adama karşı tersi istikamette ışınlanıyorum ve pvp bir nevi yeniden başlıyor.Bu işin böyle olmayacağını anladığı zaman ise ancak adam gibi pvp yapılıyor.
Yani oynaya oynaya herşey öğreniliyor.İtemlerin iyiyse kralsın bu kadar basit.
tan size fikirlerinizi sormuş sizin yaptığınız davranışlara bakın.Birbirinize hakaret etmeden,aşağılamadan kendi bilginizi yazarsınız,çeker gidersiniz. Konuyu açan arkadaş da ona göre her yorumu değerlendirir,ölçer biçer...
2easy4me , biraz daha sakin.Biraz daha saygılı Exclamation
ewt Arkadaşlar yaw Tartışmayın Saolun Yardımlarınız için extraokk
tan size fikirlerinizi sormuş sizin yaptığınız davranışlara bakın.Birbirinize hakaret etmeden,aşağılamadan kendi bilginizi yazarsınız,çeker gidersiniz. Konuyu açan arkadaş da ona göre her yorumu değerlendirir,ölçer biçer...
2easy4me , biraz daha sakin.Biraz daha saygılı Exclamation
ewt Arkadaşlar yaw Tartışmayın Saolun Yardımlarınız için extraokk
Tartışma illaki olacak karşı görüşler var.Sonuç ne sen ona bak extraokk
Pecheon Yeni Gelen Skiller Güzel ve Etkiliyici Stunda Arasında Olunca Daha Süper Oluyo Cri+Stun+Geri Tepme üsper Oluyo ama Glavie Bildim Bileli Aşıgım Pecheon Açıcaktım Seçim Yaptım Glavie de Karar Verdim Zaten 90 Açılcak Master Lvl Lerde Baya ugraşıcaz Arkadaşların Dedikleri Gibi Ben En iyi Böle Devam Ediyim 90 sp Biriktiriyim Very Happy
En iyisini yaparsın.Bu arada dönmek için çok paran ve zamanın giderdi.Ona zaman harcayacağına 90 için full farm olacak kadar sp biriktir ilk 90 full farm olan sen ol.
T
Tarantella
⭐ 19y
zaten glaive isen tabiki bowa geçmek zordur.
zaman + gold gider.
ama bir daha çar açacaksan eger.
pacheonu öneririm.
zaman + gold gider.
ama bir daha çar açacaksan eger.
pacheonu öneririm.
hayatında pacheon char açmayan konuşmasın pacheon hakkında !.
hele ki şu son skillerden sonra.
bir arkadaş var demiş bow bi tek unique de iyi pvp de kötü diye.
arkadaşım şu oyunu bilmesem inanacam valla söylediklerine.
ama belli ki sen bowdan bi cacık çakmıyorsun.
şunu söyleyeyim ki son skill updatelere kadar bowun tek eksigi glaive gibi stun koyma özelligi idi.
strong bow craft ' da ise bu dilegimiz gerçek oluyor ve +10 crit gibi bir artış söz konusu oluyor en iyi atagınızda.
şimdi bow için zayıf,dandik ve bunun gibi bilumum gereksiz sıfatları kullanan arkadaşlara..
birazcık bilin de konuşun diyorum.başka da birşey demiyorum 😊
bu arada glaive son derece yavaş bir silahtır.
eger glaive e devam edeceksen dedigin gibi coldu kapatıp pacheonu 60 yapabilirsin.
böylece attack rating kazandıgın gibi daha da hızlı vurursun 😊
pwpde ne yapabilceni zannediosun tmm yeni gelen skillerle biraz toplandı ama sadece 73 lük skilliyle ileri ittirion bide 76 lıkla stun ve crtl çakıon bide crtl skilleri var fakat bunalrın hiçbiri uzun süreli atak kesici skiller deildir zaten stun yüzde 25 problu int sword nukerle savaştığın zaman adam seni yatır batır manyğı yapar bide division bleed felan bulaştırdımı çok rhat öldürür seni eğer bow kaybediosa atak kesici skill olmadından kaybediodur yoksa bow güzel bir char
kardeşim sen şaka msn ya nasıl attack kesici skill yok?
strong bowun stunı atagı keser.
yetmediyse 5 arrow comboda rakip geri itilirse de atagı kesilmiş olur.
sen bowu sadece 73 ve 76 daki skilleriyle görüyorsan zaten anlamıyorsun bowdan.
adam beni yatır batır manyagı yapana kadar 10 tane crit atarım nukera ben.
yani saçma sapan şeyler yazıyorsun.
he çok güzel bravo bişiyi bilmiosun bari sen şakamısın dierek zeytinyağı gibi üste çıkarma kendini bildiğim var dimi o strong bowda ne va yüzde 25 prb stun var yani 4 atışta bir tutuo 5li combo var okadar heuksal kadar olabilirmi? heukslda 3 tane stun 2 tane knock back ama 62 lük olanı kullanılırsadece oda 35 prob sonra dull var sonr mag defans veren skill senin yawaş dedin char emin ol full farm dan sonra esas seklini alıo bişi bilmeden ortaya atıp tutma
R
RoyalFlush
⭐ 19y
tartışma çıkartmayalım tekrardan Exclamation
düşüncelerinizi,karşınızdakinin insan olduğunu ve bir sinir katsayısı olduğunu unutmadan yazın Exclamation
düşüncelerinizi,karşınızdakinin insan olduğunu ve bir sinir katsayısı olduğunu unutmadan yazın Exclamation
tartışma çıkartmayalım tekrardan Exclamation
düşüncelerinizi,karşınızdakinin insan olduğunu ve bir sinir katsayısı olduğunu unutmadan yazın Exclamation
Bence de.Gerekli olan herşey tartışıldı konuşuldu bir daha bir daha buralara geri dönmeyelim lütfen extraokk
güzel bi pwp olmuş bowun critleri bu kadar az olmaması gerekir bide cok stan yemiş
T
Tarantella
⭐ 19y
birader az sus.bi cacık çaktıgın yok zaten. knock backin olsa ne yarar karşıdaki rakibin bow ise kb ona yarar sana değil.
hala gelmiş bana glaive in özelliklerini sayıyor.
biz bilmiyor muyuz arkadaşım.
burda kavga etmedik biz tartıştık.
sakin ol seviyeli ol panik yapma.
ps: söylediklerim sadece baho1992 için geçerli.
hala gelmiş bana glaive in özelliklerini sayıyor.
biz bilmiyor muyuz arkadaşım.
burda kavga etmedik biz tartıştık.
sakin ol seviyeli ol panik yapma.
ps: söylediklerim sadece baho1992 için geçerli.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap