bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.
>>> Anti Insivible & Stealth
· 294 Replies · 61K views 0 reading · Page 4 / 15
Replies
arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz
eline sağlık jason Twisted Evil
çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..
orada öyle joymaxa kalmış herşey :S ozamanda bittik demek Very Happy
Evet bu bir programdır kiminin işine yarar kiminin yaramaz !
Paylaşmak özgürdür kısıtlanamaz!
Paylaşmak özgürdür kısıtlanamaz!
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..
İşte bu sitelerden biri biz olmayalım.
arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..
dogru diosun ama kards dünyanın en büyük sro form u burası.. dierlerinde yayımlansa bile ne kadr rabet görür? blki onlarda bu forumdan calcak Exclamation
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
Evet bu bir programdır kiminin işine yarar kiminin yaramaz !
Paylaşmak özgürdür kısıtlanamaz!
ama hakkımız yeniyor ben dagger açmışım gizlenip suikastçi olayım diye sen bunu engellersen ne anladık o işten
oyun knight a dönecek
konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz
eline sağlık jason Twisted Evil
çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...
saygıyla bir alakası yok,ona bakarsan botla kasmak azda olsa elle kasan adama büyük saygısızlık yapmaktır..avrupa çarın olduğu için senin için kötü birşey ama pvp çağırınca gelmeyen ve olmadık yerde görünmez olup sana dalsalar sende beğenirsin Very Happy
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
Sonuçta herkesin kendine göre bir hakkı var.
Yorumları düşündükçe hangi yoldan gideceğimi unuttum Wink
Yorumları düşündükçe hangi yoldan gideceğimi unuttum Wink
konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz
eline sağlık jason Twisted Evil
çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...
saygıyla bir alakası yok,ona bakarsan botla kasmak azda olsa elle kasan adama büyük saygısızlık yapmaktır..avrupa çarın olduğu için senin için kötü birşey ama pvp çağırınca gelmeyen ve olmadık yerde görünmez olup sana dalsalar sende beğenirsin Very Happy
+1 bu mantığa uyacak olursak bot paylaşımlarınıda yapmamak gerekir.. hiçbir programın crack ini koymamamız gerekir..
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz
eline sağlık jason Twisted Evil
çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...
saygıyla bir alakası yok,ona bakarsan botla kasmak azda olsa elle kasan adama büyük saygısızlık yapmaktır..avrupa çarın olduğu için senin için kötü birşey ama pvp çağırınca gelmeyen ve olmadık yerde görünmez olup sana dalsalar sende beğenirsin Very Happy
e kardeşim beğenmiyorsan sende roque aç bu bot gibi değil direk chara etki ediyor full sp farmlı charı çöpe mi atayım şimdi :S
ok de okadar iyi ingilizcem yok
R
RollsRoyce
⭐ 19y
bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.
o zaman bot kullanmakta baskasının hakkını kısıtlar çok güzel düşünmüşün ama düşün sen kullanma fakat kullanan elbet cıkacaktır ondan sonra kendini enayi gibi hisserdin bende ilk bot cıktıgında kullanmadım baktım millet pvpde dalga gecıyor sonra basladım bot kullanmaya Mr. Green
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.
o zaman bot kullanmakta baskasının hakkını kısıtlar çok güzel düşünmüşün ama düşün sen kullanma fakat kullanan elbet cıkacaktır ondan sonra kendini enayi gibi hisserdin bende ilk bot cıktıgında kullanmadım baktım millet pvpde dalga gecıyor sonra basladım bot kullanmaya Mr. Green
yaw bu bot kullanmak gibi bişi değil benim char roque ben kullansam ne olur kullanmasam ne ? ozaman msj atan arkadaştan biri gibi dessperate ve extreme açınca düşen defansı iptal etsinler görünmez olmasakta olur yada sizin defans bufflarınızı alsınlar bunun gibi bişi işte...
bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.
o zaman bot kullanmakta baskasının hakkını kısıtlar çok güzel düşünmüşün ama düşün sen kullanma fakat kullanan elbet cıkacaktır ondan sonra kendini enayi gibi hisserdin bende ilk bot cıktıgında kullanmadım baktım millet pvpde dalga gecıyor sonra basladım bot kullanmaya Mr. Green
yaw bu bot kullanmak gibi bişi değil benim char roque ben kullansam ne olur kullanmasam ne ? ozaman msj atan arkadaştan biri gibi dessperate ve extreme açınca düşen defansı iptal etsinler görünmez olmasakta olur yada sizin defans bufflarınızı alsınlar bunun gibi bişi işte...
+1905
+999999999
100k+ mb bayagı buyuk tşkrler eline saglık
Jason senden hic bu kadar nefret etmemistim Razz Very Happy
Peki adama atack yapabiliyozmu Twisted Evil Twisted Evil
Log in to write a reply.
Log In