Icerige atla
Extraloob

>>> Anti Insivible & Stealth

· 294 Replies · 61K views · Page 4 / 15
Replies
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#61
bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#62
arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..
#63

konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz

eline sağlık jason
Twisted Evil

çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...
#64

arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..

orada öyle joymaxa kalmış herşey :S ozamanda bittik demek Very Happy
M
Morwena ⭐ 19y
#65
Evet bu bir programdır kiminin işine yarar kiminin yaramaz !
Paylaşmak özgürdür kısıtlanamaz!
I
#66

arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..


İşte bu sitelerden biri biz olmayalım.
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#67

arkadaşlar ben paylaşmasam başka bi site mutlaka paylaşacak ve yine kullanılacak .. isteyen kullanır burası özgür bir forum .. ben size gıcıklık olsun diye koymadım bu programı .. isteyen kullanır istemeyen kullanmaz !..

dogru diosun ama kards dünyanın en büyük sro form u burası.. dierlerinde yayımlansa bile ne kadr rabet görür? blki onlarda bu forumdan calcak Exclamation
#68

Evet bu bir programdır kiminin işine yarar kiminin yaramaz !
Paylaşmak özgürdür kısıtlanamaz!

ama hakkımız yeniyor ben dagger açmışım gizlenip suikastçi olayım diye sen bunu engellersen ne anladık o işten
oyun knight a dönecek
F
ffearless ⭐ 19y
#69


konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz

eline sağlık jason
Twisted Evil

çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...

saygıyla bir alakası yok,ona bakarsan botla kasmak azda olsa elle kasan adama büyük saygısızlık yapmaktır..avrupa çarın olduğu için senin için kötü birşey ama pvp çağırınca gelmeyen ve olmadık yerde görünmez olup sana dalsalar sende beğenirsin Very Happy
I
#70
Sonuçta herkesin kendine göre bir hakkı var.
Yorumları düşündükçe hangi yoldan gideceğimi unuttum Wink
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#71



konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz

eline sağlık jason
Twisted Evil

çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...

saygıyla bir alakası yok,ona bakarsan botla kasmak azda olsa elle kasan adama büyük saygısızlık yapmaktır..avrupa çarın olduğu için senin için kötü birşey ama pvp çağırınca gelmeyen ve olmadık yerde görünmez olup sana dalsalar sende beğenirsin Very Happy

+1 bu mantığa uyacak olursak bot paylaşımlarınıda yapmamak gerekir.. hiçbir programın crack ini koymamamız gerekir..
#72



konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz

eline sağlık jason
Twisted Evil

çok ayıp çokkkk okadar emeğe saygısızlık yapmayalım adamlar gece gündüz demeden char kasıyorlar siz en önemli hamlesini kesiyorsunuz...

saygıyla bir alakası yok,ona bakarsan botla kasmak azda olsa elle kasan adama büyük saygısızlık yapmaktır..avrupa çarın olduğu için senin için kötü birşey ama pvp çağırınca gelmeyen ve olmadık yerde görünmez olup sana dalsalar sende beğenirsin Very Happy

e kardeşim beğenmiyorsan sende roque aç bu bot gibi değil direk chara etki ediyor full sp farmlı charı çöpe mi atayım şimdi :S
C
Castiela ⭐ 18y
#73
ok de okadar iyi ingilizcem yok
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#74

bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.

o zaman bot kullanmakta baskasının hakkını kısıtlar çok güzel düşünmüşün ama düşün sen kullanma fakat kullanan elbet cıkacaktır ondan sonra kendini enayi gibi hisserdin bende ilk bot cıktıgında kullanmadım baktım millet pvpde dalga gecıyor sonra basladım bot kullanmaya Mr. Green
#75


bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.

o zaman bot kullanmakta baskasının hakkını kısıtlar çok güzel düşünmüşün ama düşün sen kullanma fakat kullanan elbet cıkacaktır ondan sonra kendini enayi gibi hisserdin bende ilk bot cıktıgında kullanmadım baktım millet pvpde dalga gecıyor sonra basladım bot kullanmaya Mr. Green

yaw bu bot kullanmak gibi bişi değil benim char roque ben kullansam ne olur kullanmasam ne ? ozaman msj atan arkadaştan biri gibi dessperate ve extreme açınca düşen defansı iptal etsinler görünmez olmasakta olur yada sizin defans bufflarınızı alsınlar bunun gibi bişi işte...
C
Castiela ⭐ 18y
#76



bunu sro formuna bildirmek gerekio. bn suana kadr oyunda baskasının haklarını kısıtlayan herkangi bir program weya bişi görmedim.. eger görünmezleri görmek istiosan 30k ya git pot al prfssionalca oynunu oyna.. bnce kötü bi paylasım.

o zaman bot kullanmakta baskasının hakkını kısıtlar çok güzel düşünmüşün ama düşün sen kullanma fakat kullanan elbet cıkacaktır ondan sonra kendini enayi gibi hisserdin bende ilk bot cıktıgında kullanmadım baktım millet pvpde dalga gecıyor sonra basladım bot kullanmaya Mr. Green

yaw bu bot kullanmak gibi bişi değil benim char roque ben kullansam ne olur kullanmasam ne ? ozaman msj atan arkadaştan biri gibi dessperate ve extreme açınca düşen defansı iptal etsinler görünmez olmasakta olur yada sizin defans bufflarınızı alsınlar bunun gibi bişi işte...

+1905
M
MaRJiNaL ⭐ 19y
#77
+999999999
D
deus ⭐ 19y
#78
100k+ mb bayagı buyuk tşkrler eline saglık
C
Crisis ⭐ 19y
#79
Jason senden hic bu kadar nefret etmemistim Razz Very Happy
L
LiSTeNMe ⭐ 18y
#80
Peki adama atack yapabiliyozmu Twisted Evil Twisted Evil

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: