T
TheMassacre
⭐ 18y
inmiyor bu yaw Rolling Eyes İndirebilen var mı ?
Siz Böyle Diyorsunuzda Benimde 65 Level Blade Charım Avrupanın Gelmesiyle Çöp Oldu Ben Napayım Mr. Green
Kimse kusura bakmasın ama bunu buraya koymak tam bir kıskançlık Sad
Lütfen silin şu programı veya her neyse Evil or Very Mad
Siz Böyle Diyorsunuzda Benimde 65 Level Blade Charım Avrupanın Gelmesiyle Çöp Oldu Ben Napayım Mr. Green
senin charın çöp olduysa biz napalım yani bende bıraktım avrupa gelince çinli charımı :S avrupalıların tek avantajını hileyle elinden almış oluyorsunuz böylece
Kimse kusura bakmasın ama bunu buraya koymak tam bir kıskançlık Sad
Lütfen silin şu programı veya her neyse Evil or Very Mad
Siz Böyle Diyorsunuzda Benimde 65 Level Blade Charım Avrupanın Gelmesiyle Çöp Oldu Ben Napayım Mr. Green
senin charın çöp olduysa biz napalım yani bende bıraktım avrupa gelince çinli charımı :S avrupalıların tek avantajını hileyle elinden almış oluyorsunuz böylece
arkadaşım isteyen istediği gibi davranabilir burası özgür bi forum sen istemiyon diye ben konumu silemem Exclamation
indiriyorum yorumlarımı yazarım ayrıca bu tepki gösterenlerin hepsininde rogue veya wizard olduğunada adım gibi eminim
bu chinlilerin ezikliğini gösterir !!! bu yollara baş vurduğunuza göre Very Happy
Log in to write a reply.
Log In