Icerige atla
Extraloob

>>> Anti Insivible & Stealth

· 294 Replies · 61K views · Page 3 / 15
Replies
J
Journalist ⭐ 19y
#41

böyle daha güzel bence yeni karakter yeni şehirler yeni moblar Razz


Joymaxda işini bilio bunwangların rengini ve ismini deiştirim samarkand a koymuşlar sizi böle kandırmışlar herhalde Mr. Green
D
DnA ⭐ 19y
#42
test edildi onaylandı indirdim çalışıyo oyuncular stealth yada invisible basıyo ama siz normal bi oyuncu gibi görebiliyosunuz Mr. Green

eline koluna sağlık jason
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#43

test edildi onaylandı indirdim çalışıyo oyuncular stealth yada invisible basıyo ama siz normal bi oyuncu gibi görebiliyosunuz Mr. Green

eline koluna sağlık jason

afiyet olsun Very Happy
R
RaPLeX ⭐ 19y
#44
Süpersin hocam. Tam benm C0LD'un 80 oldugu zamana denkgelmeseydi daha iyi olurdu Mr. Green Twisted Evil Mr. Green
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#45

Süpersin hocam. Tam benm C0LD'un 80 oldugu zamana denkgelmeseydi daha iyi olurdu Mr. Green Twisted Evil Mr. Green

extrabeer
M
mertory41 ⭐ 18y
#46
oyunun zewkini kacırıosunuz beyler gelsin size sinsice kesiceğini sansın ama siz ezin daha zewkli Very Happy
D
DnA ⭐ 19y
#47
pardonda gizlenip 5km uzaktan kafana meteorları yiyince bakbakalım bıkkıntı geliyomu ha ayrı ben fire wall kullanıp tüm wizardları kesiyorum ama yeni kastığım warrior charda işime yarayacak
#48
yakında joymax bunu düzeltir.
#49


böyle daha güzel bence yeni karakter yeni şehirler yeni moblar Razz


Joymaxda işini bilio bunwangların rengini ve ismini deiştirim samarkand a koymuşlar sizi böle kandırmışlar herhalde Mr. Green

ne alakası var istanbulda ve semerkand ta sungsunglar dışında benzer bi canavar yok bizi değilde seni kandırmışlar Wink
D
dwil ⭐ 19y
#50
ben normaLde de bu prg. oLmadan orji. media pk ile görünmez rogueLeri görebiLiyorum berserkeri kuLLanmıs bir biçimde
fakat vizardLarı göremiyorum Rolling Eyes
#51
joymax a rapor yolluyorum bakalım ne edecekler...
önlem almaları gerek en azından wizard roque kasanların emekleri yenmemesi gerektiğini düşünüyorum...
C
Castiela ⭐ 18y
#52

Ozaman Eu Olmanın Avantajı Kalmaz...

+1905

bence çok kötü oldu , bende rogue yim ne anlamı kaldıki ozaman , bu oyun yakın zamanda knight kadar berbatlaşır ,joymaxda her bulunan pk2 edit bug değil diye bişey demicek ne anladık biz srodan euroda Evil or Very Mad
H
HosenberG ⭐ 19y
#53


Ozaman Eu Olmanın Avantajı Kalmaz...

+1905

bence çok kötü oldu , bende rogue yim ne anlamı kaldıki ozaman , bu oyun yakın zamanda knight kadar berbatlaşır ,joymaxda her bulunan pk2 edit bug değil diye bişey demicek ne anladık biz srodan euroda Evil or Very Mad

bende daggerim bu program buraya konurmu simdi Evil or Very Mad
I
#54
Bence de bu programın buraya konmaması gerekirdi.
Sanki Silkroad'ın berbatlaşmasına yardım ediyoruz gibi.

Jason, paylaşman iyi bir şey ama bu tür programlar iyi değil.
Ben de yollayayım bir rapor.

ps:Jason kötü anlamda söylemiyorum Wink
H
HosenberG ⭐ 19y
#55

Bence de bu programın buraya konmaması gerekirdi.
Sanki Silkroad'ın berbatlaşmasına yardım ediyoruz gibi.

Jason, paylaşman iyi bir şey ama bu tür programlar iyi değil.
Ben de yollayayım bir rapor.

ps:Jason kötü anlamda söylemiyorum Wink

bu iyiligi yaparsan süper olur
#56
rapor attım dilim döndüğünce Evil or Very Mad

kesinlikle oyunu iyice kötü yapmak için... :?!!! headbang2ft9
buna karşı olmamız gerek..
ozaman eu açmanın bi anlamı kalmaz kesinlikle joymax önlem almalı ve alacaktır!! Mad
H
HosenberG ⭐ 19y
#57
o zaman extreme ve desparate basınca defans azalmasın onuda koyun karsı cıkmayalım Twisted Evil Twisted Evil
C
Castiela ⭐ 18y
#58
nerden rapor ediliyo ya Mr. Green bulamadım
F
ffearless ⭐ 19y
#59
konu gidici gibi linki hemen stoklara ekleyeyim Razz

eline sağlık jason
Twisted Evil

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: