böyle daha güzel bence yeni karakter yeni şehirler yeni moblar Razz
Joymaxda işini bilio bunwangların rengini ve ismini deiştirim samarkand a koymuşlar sizi böle kandırmışlar herhalde Mr. Green
böyle daha güzel bence yeni karakter yeni şehirler yeni moblar Razz
test edildi onaylandı indirdim çalışıyo oyuncular stealth yada invisible basıyo ama siz normal bi oyuncu gibi görebiliyosunuz Mr. Green
eline koluna sağlık jason
Süpersin hocam. Tam benm C0LD'un 80 oldugu zamana denkgelmeseydi daha iyi olurdu Mr. Green Twisted Evil Mr. Green
böyle daha güzel bence yeni karakter yeni şehirler yeni moblar Razz
Joymaxda işini bilio bunwangların rengini ve ismini deiştirim samarkand a koymuşlar sizi böle kandırmışlar herhalde Mr. Green
Ozaman Eu Olmanın Avantajı Kalmaz...
Ozaman Eu Olmanın Avantajı Kalmaz...
+1905
bence çok kötü oldu , bende rogue yim ne anlamı kaldıki ozaman , bu oyun yakın zamanda knight kadar berbatlaşır ,joymaxda her bulunan pk2 edit bug değil diye bişey demicek ne anladık biz srodan euroda Evil or Very Mad
Bence de bu programın buraya konmaması gerekirdi.
Sanki Silkroad'ın berbatlaşmasına yardım ediyoruz gibi.
Jason, paylaşman iyi bir şey ama bu tür programlar iyi değil.
Ben de yollayayım bir rapor.
ps:Jason kötü anlamda söylemiyorum Wink
Log in to write a reply.
Log In