Oyun kısaca şöyle ben başlatıcam oyunu.. 2 Araba modeli yazıcam ..
Örn; Alttaki e92 m3 mü a5 coupe mi ? Diyeceğim alttaki atıyorum e92 m3 diyecek. ve ondan sonraki cevap yazıcak kişi için o da 2 araba modeli yazıcak.. Umarım beğenirsiniz whiteangel
Not: Seçeceğiniz iki araba modeli tamamen size kalmıştır aynı markanın farklı modellerinide yazabilirsiniz, birbirinden tamamen alakasız iki markanın modellerinide yazabilirsiniz..
Ozamann oyun başlasın.. 💃
Alttaki, Subaru İmpreza STİ mı ? Mitsubishi Lancer Evo' mu ?
Alttaki, Hangi Arabayı Seçerdin?
· 3 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Mitsubishi Lancer Evo
Alttaki, 1967 ford mustang shelby gt 500 mu ? Porsche 911 mi?
Alttaki, 1967 ford mustang shelby gt 500 mu ? Porsche 911 mi?
I
Interpreter
⭐ 15y
1967 ford mustang shelby gt 500
şahin - kartal?
şahin - kartal?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap