Icerige atla
Extraloob

Alttaki, Hangi Arabayı Seçerdin?

· 3 Yanıt · 1.9K görüntüleme
K
KomutanBaba OP ⭐ 19y
#1
Oyun kısaca şöyle ben başlatıcam oyunu.. 2 Araba modeli yazıcam ..

Örn; Alttaki e92 m3 mü a5 coupe mi ? Diyeceğim alttaki atıyorum e92 m3 diyecek. ve ondan sonraki cevap yazıcak kişi için o da 2 araba modeli yazıcak.. Umarım beğenirsiniz whiteangel

Not: Seçeceğiniz iki araba modeli tamamen size kalmıştır aynı markanın farklı modellerinide yazabilirsiniz, birbirinden tamamen alakasız iki markanın modellerinide yazabilirsiniz..


Ozamann oyun başlasın.. 💃

Alttaki, Subaru İmpreza STİ mı ? Mitsubishi Lancer Evo' mu ?
3 Yanıt
S
SeaLPower ⭐ 16y
#2
Mitsubishi Lancer Evo

Alttaki, 1967 ford mustang shelby gt 500 mu ? Porsche 911 mi?
I
#3
1967 ford mustang shelby gt 500

şahin - kartal?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: