way way macilerler kaynamış
Elelrinde bi saz bi kamış
Cok mani söyleyen
haberiniz oslun ewde kalırmış
Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...
· 467 Yanıt · 34K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 24
Yanıtlar
ewde kalırmıs lafını duyunca bugun hic kmse yazmamıs
kuruttun ortalıgı masllah o nasl kelammıs Very Happy
hadi dolusun surayada
kaldıralım ortalıgı ayaga Razz
kuruttun ortalıgı masllah o nasl kelammıs Very Happy
hadi dolusun surayada
kaldıralım ortalıgı ayaga Razz
helal be
okurken koptum
legalize sana da teşekkürler böyle bir topic açtığın için Wink
okurken koptum
legalize sana da teşekkürler böyle bir topic açtığın için Wink
helaline eywallah
Sende bi mani salla
Kopmakla olmuyo
Fransız kalırsn aminallah
Sende bi mani salla
Kopmakla olmuyo
Fransız kalırsn aminallah
hehe mrak etme fransızlarıda kopartırız
soytarıya taklayı attırırz
nesemize diyecek olanında dilini kopartrız
elmizde sazımız
dilimizde manimiz
bizde asıklar gibi atısırız Very Happy
soytarıya taklayı attırırz
nesemize diyecek olanında dilini kopartrız
elmizde sazımız
dilimizde manimiz
bizde asıklar gibi atısırız Very Happy
M
MariJuanna
⭐ 19y
Bende bundan yazimm
Size bu lazimmm
Eğer mani yazmassan
Yarın gelmez kazimmm
Size bu lazimmm
Eğer mani yazmassan
Yarın gelmez kazimmm
1 gün girmedim foruma
yeni maniciler geldi yanıma
haydi hayırlısı hepimize
nazar değmez inş. topumuza
yeni maniciler geldi yanıma
haydi hayırlısı hepimize
nazar değmez inş. topumuza
saz soz en sevdigim seydir
legalize arkadas gibidir
Turklerden ancak olur asik sehit
Ben de yaparim bu konuyu sabit
Wink
legalize arkadas gibidir
Turklerden ancak olur asik sehit
Ben de yaparim bu konuyu sabit
Wink
O varmış şu varmış bu varmış
Tüm ahali burda toplanmış
Gelmeyenlere haber salın
Gelmezlerse dolayın atın Very Happy
Tüm ahali burda toplanmış
Gelmeyenlere haber salın
Gelmezlerse dolayın atın Very Happy
O varmış şu varmış bu varmış
Tüm ahali burda toplanmış
Gelmeyenlere haber salın
Gelmezlerse dolayın atın Very Happy
puahahhahaahah
gülmekten yarıldım helal olsun Very Happy:D:D
ne istediysen yaptık,
su kıza laf at dedin,
onu bile yaptık,
yengen duyarsa,
işte o zaman yandık!
su kıza laf at dedin,
onu bile yaptık,
yengen duyarsa,
işte o zaman yandık!
Yarıldığın şeye çok kastım
Kastım kastım kendimi aştım
Siz gülesiniz diye
Kendimi paraladım boşyere
Very Happy
Kastım kastım kendimi aştım
Siz gülesiniz diye
Kendimi paraladım boşyere
Very Happy
bosyere paralamamısın işte
kendini asabildin boylece
hicyoktan buda iidir
manicilierin olayı boyledir Mr. Green
sabt olmus konu cok sevindim hacım
bundan sonra manileri otomatige baglayın
hanedanlık dwam etmeli
surdurun bu mani selini Very Happy
kendini asabildin boylece
hicyoktan buda iidir
manicilierin olayı boyledir Mr. Green
sabt olmus konu cok sevindim hacım
bundan sonra manileri otomatige baglayın
hanedanlık dwam etmeli
surdurun bu mani selini Very Happy
bu mani seli surer korkma
sen yeterki haddini asma
maniler babadir candir
maniciler extraloob.com da dir
sen yeterki haddini asma
maniler babadir candir
maniciler extraloob.com da dir
bu mani seli surer korkma
sen yeterki haddini asma
maniler babadir candir
maniciler extraloob.com da dir
ehehheh
haddimizi mi aştık ki oyle dedin
yok, bence sen kafiye olsun die dedin!!
manilerimiz surer bunu dogru bildin
manidir bu olmaz zevali
yok, bence sen kafiye olsun die dedin!!
manilerimiz surer bunu dogru bildin
manidir bu olmaz zevali
gülmekle olmaz bu isler
maniler ustalık ister
extraloobun manicileri
herkezin gözlerinden öper
maniler ustalık ister
extraloobun manicileri
herkezin gözlerinden öper
haklısın manicilik zor iştir!
2dk yazıldıgına bakmayın, yıllar + 2dkdır Wink
mani gonlunden kopmalı
koptugu anda yer gok inlemeli
Very Happy
2dk yazıldıgına bakmayın, yıllar + 2dkdır Wink
mani gonlunden kopmalı
koptugu anda yer gok inlemeli
Very Happy
bugun nerdeydniz maniciler
hic bsy yazmamısnz oldumu smdi beyler ?
bos bırakmaya gelmez burası
elmzden kacırırsak eskisi gibi olmaz ateşi Very Happy
hic bsy yazmamısnz oldumu smdi beyler ?
bos bırakmaya gelmez burası
elmzden kacırırsak eskisi gibi olmaz ateşi Very Happy
bende bir tane yazacaktımda aklıma gelmedi geldigi zaman yazarım Mr. Green
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap