Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 5 / 24
Yanıtlar
E
ebri ⭐ 19y
#81
ozaman geldiginde msj atarsın
gelecegi sinyalleri weripte, sonrada atmayıp, mlleti sakın kandırmayasın
maniciler ususruz tepene
artık gerisi essek sudan gelinceye Razz uehauhea


bende bir tane yazacaktımda aklıma gelmedi geldigi zaman yazarım Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#82
ihmale getirmemeye calısıoruz işte
sonrasında olacakları biliorum bende
herzaman aktifim bu topicte
kafama gore biryer bulmusum
kacırırmıyım elimden Very Happy
E
ebri ⭐ 19y
#83
nerdesiniz maniciler ugramaz oldunuz artık
n'oldu 1den1e hepiniz bıraktınız
ısıgını sondurdunuz buranın
alacagınız olsun
ne gusel egleniordum/duk kuruttunuz Very Happy


heyyy saka maka nerdesnz olum ugrayın nan :?!!! Rolling Eyes
O
os1 ⭐ 19y
#84
biz burdayız ebri
dersler beynimi yedi
haydi hayırlı hafta sonu geldi
burası yine şenlendi Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#85
ewt dersler fena
haftası sonuda ne gusel yha Very Happy
benm okul bitti gerci
testler kaldı bana geri
dershaneyle össye adepte olmaya calısıoz
ne gunahımız wardı biz bunları yasıoz Razz

gelin gelin senlensin tbi
cnm skldı 2gndur ugramıo hcbiri
kendi kendime 4luk atıp durdum
burada 10tane yazıp kendimi astım Razz Very Happy
P
pfffffff ⭐ 19y
#86
anadolu anadolu
dort bir yani sevda dolu
veysel dolu yunus dolu
abdal dolu rumi dolu
hak askina gonul veren
asik dolu anadolu
R
Ronin ⭐ 19y
#87
Ben hep buralardayım
Siz yalan oldunuz uğramayın
Uğrarsanız mani yazın
Yazamazsanız YOL ALIN Very Happy Mr. Green Twisted Evil
O
os1 ⭐ 19y
#88
beni güldürdün ya ronin
allahta seni güldürsün
biz maniciyizherkes ürksün
başınız belaya girerse
herkes geri dönsün
PEK ANLAMLI OLMADI
BUNU YAZDIMKENDİMİ AŞTIM
zuhihi Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#89
oyusden ard arda benm manilerim war dimi
ara koyamadın mı kendikilierini
burada oldugunu bellet bari Very Happy
ewt anlamsız oldu sanki
ürken nie geri gelsin ki
aman salla yaz maniyi
at kahkahayı
ver odunu ver odunu Razz
burasıda anlamsız oldu
olsun snucta buda bi mani oldu Twisted Evil Rolling Eyes
E
ebri ⭐ 19y
#90
hani hep burdaydınız
yalansınız beni kandırdınız
buranında tadı kactı
kmse ugramıo maniciler ortadan kalktı
en basında bolemi baslamıstık?
kus olup uctunuz
hic biriniz yoksunuz
Very Happy

bnden snra 5-6 maniye kdar yokum hıh :?!!! Very Happy
O
os1 ⭐ 19y
#91
biraaz göç edelimdedik
ama tekrar buraya geldik
maciyiz biz en kral beyiz
inş. tükenir manici demeyiz
R
Ronin ⭐ 19y
#92
Siz genç çocuklarsınız bilirim.
Kanınız kaynıyor hissederim..
Ama yazamıyorsunuz be güzellerim.
Kafiye olmuyor dikkat edelim mucX
P
pfffffff ⭐ 19y
#93
bak bu konuda ronin hakli
herkez yazamaz oyle mani
yazar yazar tabiki
ama olamaz bizimki gibi
detective
|
|O²| ⭐ 19y
#94
Sizinkiler farklımı bizden
Bizimkiler önemli sizden
Tek dünya değil evren
Döner daha devren
P
pfffffff ⭐ 19y
#95
donsun bakalim ne kadar donecek
hersey kiyamette son bulacak
ayri gayri mi varmis yahu burda
sen neysen bende oyum yanlis anlama
R
Ronin ⭐ 19y
#96
Sizin öğreneceğiniz çok şey var
Çömezlik var, yabancılık var
Ama Elazigle ve Ronin
Öğreticek size sevinin..
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#97
Ne desem boş
Çünkü lafın yok
Bu laf burda bitmez
İşimiz var daha^^ Twisted Evil Twisted Evil
P
pfffffff ⭐ 19y
#98
kim kime dum duma valla
baksana mani yaziyoruz guya
insanlik olmus baba bu cagda
sahipsiz saniyorlar bizi buralarda
R
Ronin ⭐ 19y
#99
Tekrar tekrar yazsanızda.
Olmuyor çok kassanızda.
Ama olacak hissediyorum.
Güzel manilerinizi bekliyorummm Very Happy
A
Audrey ⭐ 19y
#100
Sen boşver maniyi
Al eline Klavyeyi
Bak Char Kaç olmuş
Belkide Sun Düşmüş Laughing

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: