Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 6 / 24
Yanıtlar
A
Audrey ⭐ 19y
#101
bu arada Ronin benim imza noldu Rolling Eyes
C
Caprice ⭐ 19y
#102
imzayı salla şimdi
enn güzel imza manidir mani
Çok imza istediysen
verelim sana cs 2

eheueh nasılım Mr. Green
O
os1 ⭐ 19y
#103
cok süpersin mert abi
her zaman ki gibi
buda benden bi mani
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#104
post kasalım
keyfimize bakalım
extraloob gelince
banlanalım hehehe Twisted Evil Twisted Evil
R
Ronin ⭐ 19y
#105
Burda kimse durduk yere banlanmaz.
Banlandıysada suçu vardır oda ona koymaz.
Siz gitsenizde biz kalırız.
Çünki burası 2. yuvamız Very Happy
E
ebri ⭐ 19y
#106
oo ben yokken dolmus burası,
yazılmıs yeni maniler.
bu topic benim manilerimi özler.
ayrılık bitti kral geri döndü
gelio maniler acın benim önümü Very Happy

if u feelin like pimp nigga, go and brush your shoulders off
leadies is pimps too, go and brush your shoulders off
heahaeha Very Happy
R
Ronin ⭐ 19y
#107
Burası Türkiye ingilizce konuşma?
Kendi diline ne olduda konuşuyorsun gavurca?
Aklını alırım sonra !
Hadi şimdi yaylan beni konuşturtma Very Happy

(Art niyet yok kafiye böle söyler Very Happy )
E
ebri ⭐ 19y
#108
kendi dilime bsy olmadı allaha sükür
olmasınada izin wermem herkes bunu bilir
bsy yapmak isteyen de karısında beni bulur
hem ben ingilizce ogreniorum fena mı bunu sergilemem? Razz
beni yaylamaya calısanı affetmem Razz
cok agır gelmedi umarım gozunun yaşını sil
1 daha olmasın yoksa etrafını sarar KİLL bil Razz

son 2 satır gusel oldu beaa heheheh aynen yhaw art nyet yok Wink
peace = barış = sulh
manide sulh forumda sulh Wink Very Happy
C
Caprice ⭐ 19y
#109
hani nerde mani
kral kim ebri
duymak istiyorum sesini
polemik yaratsak olur mu ki. Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#110
Gavurca konuşup gelip bana laga luga yapma
Valla çok kötü bozuşuruz sonra olursun kolpa
Manilerin dandik bunuda sakın unutma
Sizde mani biter bende bitmez demedi demeyin sakın ha Very Happy
C
Caprice ⭐ 19y
#111
Bırakın bu işleri Razz
Herkes baksın ileri
Kralı gelse yapamaz benim gibi mani
son söz sizde sinirlendirmeyin beni. Mr. Green
R
Ronin ⭐ 19y
#112
Yeni yeni elemanlar çıktı meydane
Hepside birbirinden AMELE
Beni sustaramassınız bunu bilin
Siz gidin KUMDAN KALE dikin

ZUHAHUAHUA Very Happy
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#113

Yeni yeni elemanlar çıktı meydane
Hepside birbirinden AMELE
Beni sustaramassınız bunu bilin
Siz gidin KUMDAN KALE dikin

ZUHAHUAHUA Very Happy

sen mi yazdın hacım züper olmuş Wink)
C
Caprice ⭐ 19y
#114
Kayıt tarihime bakta söyle
Şimdi sıra bende
Susturucam manilerimle
Eee işinize gelirse Wink Cool Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#115
topic icin yeni dedi
manilerimle bas edemezsiniz gidin
money bende siz uzatmayın daa fasla elimi opüverin
cift taraflı kafiye bole yapılır
cift dikiş okudugunuz manilerinizden anlasılır
ciftletmeyin ulen mani yazmak sadece bana yakısır detective Very Happy hehe
E
ebri ⭐ 19y
#116
aklın calısıo sadce kumdan kaleye
gel de surada adm akıllı 1-2 mani soyle
boy olcusemiosan uzatma fasla bence
sence oluo gibi gozuksede olmuo bence
max payne gibiyim
duzgun yazamayanı kursuna dizerm Very Happy
R
Ronin ⭐ 19y
#117
Ben yazarım manimi çekilir köşeye izlerim
Beğenenleri görüyoruz gözlerinizi açın derim
He hala bana laf etmeye kalkarsanız
Kafamı bozmayın dilinizi keserim !
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#118
dilimizimi kesersin acaba
ben çekip gitsem tokyoya
tokyoda olmak varya
ahhhhh ahhhhhhhhhh


çok saçma oldu Mr. Green Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#119
nerde bzm okadar yazdgımız maniler
hepsi gitmişler
sitenn bende 1 kac gn aclmasından anlamalıydım
işte bu olmadı cok uzuldum
tekrar yazma istagm gitti
geri getrmek icin lasım sivri dilli birileri
sivri dilim cok saglam keslmez ama
o maninn cwbı slnen postlardı wardı da
neyse satırlarımla doverim sizi yhaa Very Happy
G
GodLeSs ⭐ 19y
#120
satırlarıyla dövermiSh bizi
ona göre yazın manilerinizi
extraloob bakarmısın bi
mod yaparmısın beni Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: