Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 7 / 24
Yanıtlar
E
ebri ⭐ 19y
#121
ewt aynen oyle doverm satırlarımla
mod mu olcan? cok beklersin daha Razz
brda biz warız sırada Razz
modunu yiyim playby yap beni
haydi extra duy sesimi Razz
haha Very Happy
G
GodLeSs ⭐ 19y
#122
surda 2 hayal kuralım dedik
1 ton fırca yedik
(kısa oldu ama oz oldu):D
E
ebri ⭐ 19y
#123
kısa olmaz arkadasım
uzat azcık snlarıda tadı cıksın
fırca atmadım yanlıs anlamıssın Very Happy
sırada araya kaynamaya calıstın uyardım Razz
bz brda atısaduralım, asl dierleri mod olsun
olmaz boylse sey ben oynamıorum Razz Very Happy Very Happy
P
PaiNScReaM ⭐ 19y
#124
oyna arkadasım oyna
çiftetelli mezdeke oyna
mod olursun belki ama
rüyalarında görürsün aslında Very Happy
M
MoonLife ⭐ 19y
#125
Ey sro gel sen sokma beni müşküle

gel sen keselim su tg yi 10 saniyede

zuahahah Mr. Green Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#126
benm ruya gormem aslında
dusundum de! mod olupta n'pcam yha
bosver laf olsun die soylendi benmki
ben skıldım artık sen oyna ciftetelliyi
gucun tgyemi yetio sadece
sana 10 saniye fasla bile Razz
dur azcık weriyim size gazz
bana tgyi 3sn yharkan 30dk'de kesmek farz Twisted Evil Very Happy
P
PaiNScReaM ⭐ 19y
#127
bız yarkanı 10 sn yede keserız
sızın gıbılere tg yı emanet etmeyız
lord yarkanı keste gorelım
gazı da alttan verelım
(kavga deıl yanlıs anlama manı yanı ) Very Happy
E
ebri ⭐ 19y
#128
sen yharkanı 10snde kes
snra da gel beni kes
gazı nerden alırsan al bnm icin problem yok
heryerden weririz sorun yok
zaten amac kavga diil eglence
mani de bu iş boyle yapılır zate Very Happy
tg yarkan uri ısyu hepsi bzim diil mi zaten yha Very Happy Razz
P
PaiNScReaM ⭐ 19y
#129
oyle ama
bulmak ıcın kac saat ugrascan bılınmez ama
keselım bız yınede
bızım olsun 5 snyede keserız
tg urı lord yalan
kesmek ıcın lazım ıyı bı plan Very Happy
D
DeePSouL ⭐ 19y
#130
Çok çalıştın çok çalıştın
ps user oldun çok alıştın
ps user olunca çalışmadın
Mod olmaya çalıştın Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#131
tembelleşme ps userligini de kaybedersin
sonra uzulursun falan aman dikkat edesin Razz
plan mlan yalan
ilk bulan keser gerisi masal Razz
benden bu kadar
ne modluk umrumda nede psuser Razz Very Happy santam
yandıgım tek sey ylbasındaki ayık kafam Rolling Eyes
C
CaPkiNN ⭐ 19y
#132
AŞIKSAN VUR SAZA, ŞOFöRSEN BAS GAZA
C
Caprice ⭐ 19y
#133
Çok konuştun ebri
sıra bizde şimdi
Ps userlik umrunda olmayabilir.
bize ne ki be abiii. Twisted Evil
E
ebri ⭐ 19y
#134
sıra onemli diil walla
yeterki doldurun surayı manilerle
tek tuk 1 kac kişiyle takılıodum
ii oldu ii cogaldınız bakıorum Very Happy
dayanamayıp kacablirisiniz bastan uyarayım
manilerim fenadır,
tozu topragı supurur ,
sizinkileri topicten kaldırır..! Razz hehe
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#135
indim cayıra
aldım elime sazı
salladımda salladım Wink Cool
E
ebri ⭐ 19y
#136
hahahah en iisini yapmısın
bir suru insanın sana imrenmesi lasım
mani işte bu super lisan
yazmak ister bunu her insan Very Happy
M
mert5100 ⭐ 19y
#137
Ekistraloob Ekistraloob
Biz senin için noob Mr. Green
Bu foruma girince gülmekten kop
Kimse dinlemeyecek 2229 da pop Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#138
eger sen extra icin noob
sen benim icinde noob
gulmekten kop ama dkkatli ol
inceldigi yerden koparsa sen işte ozaman kork
2008den itibran dnlemsnler pop
popa karnımız tok Very Happy
M
mert5100 ⭐ 19y
#139
Çok gerilmişin kanka noob noob
Zaten kim seviyoki Türkiye de pop
Bana noob diyosan çık dışarda oyna top Mr. Green

Heyy cani güzel yazıyosun manii
1 lafı tekrarlama sinsi sinsi Mr. Green
Yemek olmayınca gelmez bölgeye tilki
Tek sözüm var "heyy! fuc* tiki" Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#140
dısarda top oynıycak vaktim yok
artık onlar benm icin bos is onlara vaktim yok
össye hazırlanıorum gerisi benim icin bos
diim sen inanma, raple kazancam para, cekicem altıma porsche Very Happy
saol cani sende iisin yani
onemli yerleri tekrarlıycanki
atlamıs olan tkrar yakalasın anafikri Razz
tek sozune benden +1
baskası yalan olur gerisi mani Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: