Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Replies · 34K views · Page 8 / 24
Replies
M
mert5100 ⭐ 19y
#141
Öss ödü pörtlerse Ebri Cabrio olur
Dünü unutan ilk şahıs top oynamaya karşıyız
Birazda çok kibarız.
Hepimiz forumda sazcıyız,hepimiz ama kazıkçıyız
Bunu kimse inkar etmez etse bile p/ienimez!
E
ebri ⭐ 19y
#142
bsy yazıorsan sansur kullanmada anlayalııım
kendisi kazıkcı olan dierlerinide oyle sanmasııııın
n'kadar dersen de sn kibarlıktan ne anlarsıııın
portliycek tbi ben gircem o sınava bu sene Very Happy
boyle diorsun ama top oynuorsun sende
esasında kazık atmak nedir die sorarsan blmeyiz
ama cok ısrar edersin uygulamalı gosteririz Razz
L
Lagroad ⭐ 19y
#143
siz manimi yazıyorsunuz
benim profesyonelliğimi bilmiyorsunuz
Bırakın Siz Bu İşi Burda
Noob Moob Palavra Very Happy Very Happy Very Happy
M
mert5100 ⭐ 19y
#144
Ebri,kirli kirli kibirliği
Perilerin serinliği
Okyanusların derinliği
Kimse bilmez ama eziqtir kendisi!
E
ebri ⭐ 19y
#145
ıhı eskitoprakların en ezigisin
manilerinde kafiye tutturmaktan ileri gidemezsin
birde kalkmıs bana laf atarsın
allah sana akıl fikir wersin!
ne anlam war ne anafikir
manilerin sadece hevestir, gelip gecicidir
bak bakalım istikrarlı mani yaz tek kişi kimdir?
topicin eskitopraıgıyım bilesin! gercek olan manidir!
Wink Very Happy
A
AmiP ⭐ 19y
#146
derdim çoktur
içerken çoştur
sana tek lafım
başka sözüm yoktur Mr. Green
M
mert5100 ⭐ 19y
#147
Lider,kös kös gider
Kendi sanırki herkes onu sever
Extraloobdaki lider
Heyy dostum bana lafta beynin su çeker Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#148
hehe tek lafın, son sözün
baska bisy soylemedin
hehe işte bunu sevdim Wink
su ceken kısmın %99unu aldırırız
kalan %1iyle hayatımızın tadını cıkarırız
herseyi duymamak lasım, yoksa erken yaslanırız
sevlmese lider cabuk paslanır
sevilmese bile lider yne baştadır Very Happy
A
anwhere07 ⭐ 19y
#149
Yakında hasta olacaksın,
sonra char acacaksın,
lord'u kesip,
huzura kavusacaksın...

Wink
E
ebri ⭐ 19y
#150
hasta olmam yarından da yakınmış
burnuma selpaklar dayanmazmış
lorda az kaldı efsane geri donmek uzere
lord kopegim olsun wurma kendini yerden yere
her zaman kesilir o boynu devrilesice Razz
Wee_Jas donmek uzere atını hazırlatın haber salın seyise Very Happy
A
anwhere07 ⭐ 19y
#151
manilerimle coşun,
hemen lorda koşun,
kestikten sonra,
itemlerle boğuşun...

Wink
A
AmiP ⭐ 19y
#152
hey beni dinleyin
lafımı bitirmeden konuşmayı düşünmeyin
derdim bitmez çilem tükenmez
bu sözlerime aldırış etmeyin ...
L
Lloody ⭐ 19y
#153
Senindemi çileni tükenmezle yazdılar
Kaderini siyaha boyadılar
Sen sıkma o güzel canını
Durduramazlar akan kanını
Lloody derki Mr. Green
Takma kafana bişeyi
Bişey 80e banda olsa. Mr. Green Laughing
E
ebri ⭐ 19y
#154
herkesin cilesi yazılmıs tukenmez ile 😊
80e ban sinir sistemimde son radde... Razz
sendede ne lord hastalıgı warmıs
lord ruyalarında bile cıkarmıs
kesemeyince extralooba kosup mani yazarmıs Razz Very Happy
M
mert5100 ⭐ 19y
#155
Heyy dostum sözüm size
Extraloob da gelin bize
Bakın sözümü dinleyin gelirsiniz dize
Korkudan altına gerek yok beze

By mert5100
E
ebri ⭐ 19y
#156
by ebri, nerde manicilerin gerisi?
olmadı! hadi gelin yazın manilerinizi.
dökün icinizi, patlatın beyinlerinizi..
braniacta patlar mikrodalga manide patlar kafa Razz Very Happy
A
anwhere07 ⭐ 19y
#157
hey ebri,
uymamıs senın mani,
daha düzgun yapda,
coşalım bari,

Mr. Green
A
anwhere07 ⭐ 19y
#158
Daha yazan yokmu buna karsılık,
Gelin katılın sizde yazın karşılık,
Olmuyo böle bekle bekle,
yazın artık sizde...
M
MoonLife ⭐ 19y
#159
yazdık işte ne yapalım
susalım yada oturalım
silkroad sürekli onlayn
biz bu işin b...kunu cıkaralım
Mr. Green Mr. Green
A
anwhere07 ⭐ 19y
#160
yazdında noldu sanki
kaldık ıkımız burda baki
kimse gelimcekse
biz yazalım bari.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: