Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Replies · 34K views · Page 9 / 24
Replies
E
ebri ⭐ 19y
#161
hehe buranın baki bekcisi benim
ilk posttan beri manilerimi yazarım
asıl kafiye benmkinde siz geriden gelin
bsy olursa haber edinde yetişin die beklyeyeyimm!! Very Happy
neşemiz hep full hadi sizde gelin
zerk acmıs gibiyim manileri takır takır dizerim Razz hehe
D
dR.NooB ⭐ 19y
#162
Yavaş aç zerki elinde patlamasın ,
güzel maniler bul kafamın tası atmasın
ben topicden kaçıom size kolay gele
Silkroada giremeyenlere, Allah sabır ihsan eyleye Mr. Green

ZUAHAHA Cok guzel oldu headbang2ft9
E
ebri ⭐ 19y
#163
nukerim hic 1 zerk elimde patlamaz
tekrar oku kafanın tası atmaz
kac bakalım nereye kadar
sabır dilediin icin tesekkur eder bu nuker Razz
cunku giremior bu adam sonu hayır ola
arkadas kasıcak en kısa zamanda charım 80 ola Razz
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#164
exl girdim üye oldum
yanıma bir cips bide kola koydum
silkroad da 80 oldum
hadi sonumuz hayrola
R
Remi ⭐ 19y
#165
okul tak dedi canıma
var bunun öss si da
ben böyle hayatın te
neyse sro dön ya Mr. Green
M
mert5100 ⭐ 19y
#166
1.40 boylu olanlar [Eziqleerr]
Bardağı taşmış dolcak olanlar [Eziqleerr]
Koyunları New York a salanlar [Eziqleerr]
Bilmeden herşeye dalanlar [Eziqleerr]
Eziqler,sezmişler dalaktan girip damardan
Geçenler,rapi sevenler hackler kimse bilmez
Ama Ebri Mertten sezer!!!

By mert5100
Q
Quincey ⭐ 18y
#167
silkroadda capture flag geldi
beraberinde buglar geldi
GMler bol bol küfür yedi
isyanlar başladı
sonra ban yedi manyağın teki
herkes oldu birer kedi

biraz fazla sallamasyon ama olsun popcorn
S
SimplyOne ⭐ 19y
#168
Eventin Kralı Benim
Canımı Sıkmayın Hepinizi Keserim
GM Falan Dinlemem
Beni Banlayanı Öperim
Mr. Green Mr. Green
B
berkhoas ⭐ 19y
#169
sıkıldım sıkıldım
çok sıkıldım presiz hayat
hayat deil oyuna girmek
mümkün değil
X
xfire ⭐ 19y
#170
Sen Hotandayken ben
Atabindim Tgyi kestim
Noticeleri izledim
Noticelerden SS kestim
Sen Hotandayken ben
Ata bindim Deh
Deh Deh DEH gibi DEH
Eski SSlere baktım
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#171
kusura bakmayın bıras kufur lu bn yazmadım

askeri mıntıka pıtına boru tıka
bır fasulye tanesı baslıor muzık sesı
zart zart zart oda nesı oda nesı
osturuk sesı cır cır sesı
X
Xray ⭐ 18y
#172
Esrârını dil zaman zaman söyler imiş
Hengâme-i gamda dâstan söyler imiş
Aşk ehli olup da mihnet-i hicrâne
Ben sabr iderim diyen yalan söyler imiş
W
#173
ben burayı bilirim
görürsem bildiririm
eğer sende bilirsen
atıma bindiririm:D
M
MonteCarlo ⭐ 18y
#174
Sro Açılmıyor
Açılsa bile Lag Oluyor
Bu nasıl bir İnternet
Allah Belanı versin TTNET



Uyak Düzeni : aabb

Muhahahaa Laughing
M
mert5100 ⭐ 19y
#175
İsteriz ki Hard Truck Multi
Alırsam Starliner ı ;
Kimse karşımda duramazki
Ne 403 ne Travego
Vay almışın Fortuna hayırlı olsun yoo...
M
MonteCarlo ⭐ 18y
#176
İnternet ; Düzelicek Dediler...
Hemen Bunu yediler...
Boşuna Beklemeyin...
Bu İnternet düzelmez dediler...


Bugün İnternet'e Taktım Evil or Very Mad
C
c0me10 ⭐ 19y
#177
Evinde İnternet'i olanın
Her bir siteye dalanın
TTNet'in söylediği yalanın
Çözümü varmıdır hocam ?

Çok yavaş, dosya indirmek
Çok zor, küfürleri dindirmek
TTNet'in mekanını basmanın
Çözümü varmıdır hocam ?

Yetti be 2 gündür SROsuzum
Kalmadı valla tadım tuzum
TTNet'i haltedmenin
Çözümü varmıdır hocam ?

Çözüm çözüm deyip durdum
E ne yapayım lagdan kudurdum
Basacam mekanlarını adamların
Atlayacam kafama koydum...

Ya anında DC,yada hata
Girene girdi zaten lanet kota
Özledim binmeyi 60lvlik ata
TTNet, beklesin yata yata

Eyy SRO yaktın benim çıramı
TTNet geliyom, bende yakacam çıranı
Ulan ne biçim hizmettir bu?
Verin lan geri ADSL paramı

En yavaş internet bizde
Parası desen en kral en gözde
Ben böyle hizmetin a... koyam
Düzeltin şu interneti de SRO'ya doyam...


Birazcık maniden ziyade isyankar bir şiir oldu ama... Very Happy İdare etmek lazım. Birikmişim vallahi... Bütün nefretimi kustum. Very Happy
M
MonteCarlo ⭐ 18y
#178

Evinde İnternet'i olanın
Her bir siteye dalanın
TTNet'in söylediği yalanın
Çözümü varmıdır hocam ?

Çok yavaş, dosya indirmek
Çok zor, küfürleri dindirmek
TTNet'in mekanını basmanın
Çözümü varmıdır hocam ?

Yetti be 2 gündür SROsuzum
Kalmadı valla tadım tuzum
TTNet'i haltedmenin
Çözümü varmıdır hocam ?

Çözüm çözüm deyip durdum
E ne yapayım lagdan kudurdum
Basacam mekanlarını adamların
Atlayacam kafama koydum...

Ya anında DC,yada hata
Girene girdi zaten lanet kota
Özledim binmeyi 60lvlik ata
TTNet, beklesin yata yata

Eyy SRO yaktın benim çıramı
TTNet geliyom, bende yakacam çıranı
Ulan ne biçim hizmettir bu?
Verin lan geri ADSL paramı

En yavaş internet bizde
Parası desen en kral en gözde
Ben böyle hizmetin a... koyam
Düzeltin şu interneti de SRO'ya doyam...


Birazcık maniden ziyade isyankar bir şiir oldu ama... Very Happy İdare etmek lazım. Birikmişim vallahi... Bütün nefretimi kustum. Very Happy



extraokk Güzel
F
#179
sro sro dedim
haftalığımı yedim
oynadığımız bişi olsa
TTnet'in .....sına koysa Mr. Green
S
Sniker ⭐ 19y
#180
Lanet olsun sana
Ey zalim felek
Gene yaptın bana
Kelek üstüne kelek
--------------------
Kafiye düzeni falan maniye uymuyor ama idare edin Mr. Green

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: