bende geldim buradayım
bilinki oyunda bottayım
mani mani diye yidiniz bitirdiniz
en kral olmasakta bizde maniciyiz Mr. Green
Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...
· 467 Yanıt · 34K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 24
Yanıtlar
işte bu istedgimiz oluo gelio millet
toparlanıoz atısacagız elbet
tanısma asaması gibi giren ilk kendini anlatıo
buda ii oluo laf atıcak yer ckıo
botun dc yemesin dkkat edesin
basında otur ayrılma charın üzülmesin Very Happy
toparlanıoz atısacagız elbet
tanısma asaması gibi giren ilk kendini anlatıo
buda ii oluo laf atıcak yer ckıo
botun dc yemesin dkkat edesin
basında otur ayrılma charın üzülmesin Very Happy
Hos geldin sefa geldin
bizi memnun ettin
bizde gedik kaldık
senle tamamlandık
baska gelen yokmu
bura kaldı kelek
bizi memnun ettin
bizde gedik kaldık
senle tamamlandık
baska gelen yokmu
bura kaldı kelek
herkes buraya baksın
ortamın hızı artsın
en güzel yazmak önemli deil
gereken iyi bir fiil.
Mr. Green (uyduramadım ama bu kadar) Mr. Green
ortamın hızı artsın
en güzel yazmak önemli deil
gereken iyi bir fiil.
Mr. Green (uyduramadım ama bu kadar) Mr. Green
kelek kalmaz hicbiryer
zamanla dolacaktık elbet herbiryer
hos gelen herkes bizi memnun eder
içini karalar baglamıs herkes,
bu satırlarda kederini siler
gusel etkileşim oldu dwam edelim beyleerrrr/hanımlarr Very Happy
zamanla dolacaktık elbet herbiryer
hos gelen herkes bizi memnun eder
içini karalar baglamıs herkes,
bu satırlarda kederini siler
gusel etkileşim oldu dwam edelim beyleerrrr/hanımlarr Very Happy
doplup taşıyor burası
haydi hayırlısı
inşallah daha manci gelir
durgun hayatımız renklenir
haydi hayırlısı
inşallah daha manci gelir
durgun hayatımız renklenir
renklenio walla dogru soyledin
huzur buldum yeminederim
bu işe gonulverenlerdenim Very Happy
hem post kasıoz yigeniiiiimm Razz Razz pahauehau
huzur buldum yeminederim
bu işe gonulverenlerdenim Very Happy
hem post kasıoz yigeniiiiimm Razz Razz pahauehau
gelir gelir elbet
bura mani yeri
eksik kalmaz müsterisi
her zaman olur biri
sen icini fereh tut
bura mani yeri
eksik kalmaz müsterisi
her zaman olur biri
sen icini fereh tut
ben de gönul vermişm
hayatımı eşip geçmişm
bi tas sıcak çorba içmişim
manici olup bitmişim
hayatımı eşip geçmişm
bi tas sıcak çorba içmişim
manici olup bitmişim
kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...
kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...
kardeş ne güzel bir mani bu ya Mr. Green Twisted Evil
kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...
kardeş ne güzel bir mani bu ya Mr. Green Twisted Evil
eytt be böle mani görülmedi Mr. Green
burası yanlıs yer sanırsam
baslıgı okuda gir bir daha derim
giriş yaptıgında "sfremi unuttum" kısmına bakmanı tavsiye ederim
eger bu maniyse ilginc olmus seni kutlarım
yeni bir boyut kattın harikasn Razz Very Happy
baslıgı okuda gir bir daha derim
giriş yaptıgında "sfremi unuttum" kısmına bakmanı tavsiye ederim
eger bu maniyse ilginc olmus seni kutlarım
yeni bir boyut kattın harikasn Razz Very Happy
kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...
kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...
bak siteye ilk girdigin zaman giris yerine tıkla orda sifremi unutum kısmı var o kısından devam et
biz simdi manimize geri dönelim
bu mani değil bunu bilirim
şifremi unuttuma bas bunu sölerim
msn den mesajlara gir bunu derim
ordan önemsiz mesajlara tıkla hadi yiğenim
öptüm seni gözlerin de hadi baş baş derim mucX Mr. Green
şifremi unuttuma bas bunu sölerim
msn den mesajlara gir bunu derim
ordan önemsiz mesajlara tıkla hadi yiğenim
öptüm seni gözlerin de hadi baş baş derim mucX Mr. Green
ynlıs yerde olsa acıklamayı yaptık
dahada bulamazsa yuh artık
acemi ama bukadarda olunmazki
acık dkkat etseydin nolurdu yani
Very Happy
dahada bulamazsa yuh artık
acemi ama bukadarda olunmazki
acık dkkat etseydin nolurdu yani
Very Happy
herkes adama laf demis
belki acemi belki deli
insana yardım allahın emri
biz etik yardım
gerisine allah kerim
belki acemi belki deli
insana yardım allahın emri
biz etik yardım
gerisine allah kerim
ewt tamamen katılıorum
ettk işte yardım
deliysede acemiysede insandır
mademki insandır saygımız wardır Very Happy
ettk işte yardım
deliysede acemiysede insandır
mademki insandır saygımız wardır Very Happy
ben kacar
bende bugun bu kadar
görüsürüz yarın
beklemeyin bu gece manilerimi
bende bugun bu kadar
görüsürüz yarın
beklemeyin bu gece manilerimi
bendende bugun bukadar
yarın bu maniler bendine sıgmaz tasar
en cok sayfalı topic olcak ilerde
aylarca surer bu cılgınlık bence Very Happy
yarın bu maniler bendine sıgmaz tasar
en cok sayfalı topic olcak ilerde
aylarca surer bu cılgınlık bence Very Happy
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap