Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 3 / 24
Yanıtlar
H
HosenberG ⭐ 19y
#41
bende geldim buradayım
bilinki oyunda bottayım
mani mani diye yidiniz bitirdiniz
en kral olmasakta bizde maniciyiz Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#42
işte bu istedgimiz oluo gelio millet
toparlanıoz atısacagız elbet
tanısma asaması gibi giren ilk kendini anlatıo
buda ii oluo laf atıcak yer ckıo
botun dc yemesin dkkat edesin
basında otur ayrılma charın üzülmesin Very Happy
S
Sparky ⭐ 19y
#43
Hos geldin sefa geldin
bizi memnun ettin
bizde gedik kaldık
senle tamamlandık
baska gelen yokmu
bura kaldı kelek
H
HosenberG ⭐ 19y
#44
herkes buraya baksın
ortamın hızı artsın
en güzel yazmak önemli deil
gereken iyi bir fiil.

Mr. Green (uyduramadım ama bu kadar) Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#45
kelek kalmaz hicbiryer
zamanla dolacaktık elbet herbiryer
hos gelen herkes bizi memnun eder
içini karalar baglamıs herkes,
bu satırlarda kederini siler
gusel etkileşim oldu dwam edelim beyleerrrr/hanımlarr Very Happy
O
os1 ⭐ 19y
#46
doplup taşıyor burası
haydi hayırlısı
inşallah daha manci gelir
durgun hayatımız renklenir
E
ebri ⭐ 19y
#47
renklenio walla dogru soyledin
huzur buldum yeminederim
bu işe gonulverenlerdenim Very Happy
hem post kasıoz yigeniiiiimm Razz Razz pahauehau
S
Sparky ⭐ 19y
#48
gelir gelir elbet
bura mani yeri
eksik kalmaz müsterisi
her zaman olur biri
sen icini fereh tut
O
os1 ⭐ 19y
#49
ben de gönul vermişm
hayatımı eşip geçmişm
bi tas sıcak çorba içmişim
manici olup bitmişim
Z
zamak ⭐ 19y
#50
kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...
O
os1 ⭐ 19y
#51

kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...

kardeş ne güzel bir mani bu ya Mr. Green Twisted Evil
H
HosenberG ⭐ 19y
#52


kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...

kardeş ne güzel bir mani bu ya Mr. Green Twisted Evil

eytt be böle mani görülmedi Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#53
burası yanlıs yer sanırsam
baslıgı okuda gir bir daha derim
giriş yaptıgında "sfremi unuttum" kısmına bakmanı tavsiye ederim
eger bu maniyse ilginc olmus seni kutlarım
yeni bir boyut kattın harikasn Razz Very Happy


kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...
S
Sparky ⭐ 19y
#54

kardeş şifremi unuttum sadece idimi biliyorum şifremi nası bulacağımı biliyormusun lütfen yarımm...

bak siteye ilk girdigin zaman giris yerine tıkla orda sifremi unutum kısmı var o kısından devam et



biz simdi manimize geri dönelim
O
os1 ⭐ 19y
#55
bu mani değil bunu bilirim
şifremi unuttuma bas bunu sölerim
msn den mesajlara gir bunu derim
ordan önemsiz mesajlara tıkla hadi yiğenim
öptüm seni gözlerin de hadi baş baş derim mucX Mr. Green
E
ebri ⭐ 19y
#56
ynlıs yerde olsa acıklamayı yaptık
dahada bulamazsa yuh artık
acemi ama bukadarda olunmazki
acık dkkat etseydin nolurdu yani
Very Happy
S
Sparky ⭐ 19y
#57
herkes adama laf demis
belki acemi belki deli
insana yardım allahın emri
biz etik yardım
gerisine allah kerim
E
ebri ⭐ 19y
#58
ewt tamamen katılıorum
ettk işte yardım
deliysede acemiysede insandır
mademki insandır saygımız wardır Very Happy
S
Sparky ⭐ 19y
#59
ben kacar
bende bugun bu kadar
görüsürüz yarın
beklemeyin bu gece manilerimi
E
ebri ⭐ 19y
#60
bendende bugun bukadar
yarın bu maniler bendine sıgmaz tasar
en cok sayfalı topic olcak ilerde
aylarca surer bu cılgınlık bence Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: