lord forever derim
kimse karışamaz nickime
ebri neymiş onu söle bi
belli belirsiz nickinle bizi kandırma
Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...
· 467 Yanıt · 34K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 24
Yanıtlar
son satır uymamış
belliki lord sona dayanmış
bırak artık şu lordu
bizde bulalım huzuru
işte lordu çökertecek mani
belliki lord sona dayanmış
bırak artık şu lordu
bizde bulalım huzuru
işte lordu çökertecek mani
yow sinirlenelim die acmadılar bu topici
takılıoruz işte kırma milleti
hem belli belirsiz diil mrak etmeyesin
ebri = bulut demek sorsaydın soylerdim 😊
işimiz nickine karısmak diildi
lord yharkandan bahsediordu bu ikili
son manimdede belirtmiştim bunu
atısmaya donsun diede alt satırlarda yinelemestim durumu
peace Wink
takılıoruz işte kırma milleti
hem belli belirsiz diil mrak etmeyesin
ebri = bulut demek sorsaydın soylerdim 😊
işimiz nickine karısmak diildi
lord yharkandan bahsediordu bu ikili
son manimdede belirtmiştim bunu
atısmaya donsun diede alt satırlarda yinelemestim durumu
peace Wink
sizi kırmak istemezdim
bu topic geyik içn derdim
warior herhalde nick takıntınvar
bu lord kalbin dayanmaz anla Mr. Green
ağır olduysa özür Very Happy
bu topic geyik içn derdim
warior herhalde nick takıntınvar
bu lord kalbin dayanmaz anla Mr. Green
ağır olduysa özür Very Happy
hic gulmedigin icin kızdın sandım
oyuzden olaya biraz su serpiyiiim dedim
ii etmişimki güldün
buna bende sevindim
hadi geyige dwam edelim Mr. Green
oyuzden olaya biraz su serpiyiiim dedim
ii etmişimki güldün
buna bende sevindim
hadi geyige dwam edelim Mr. Green
geyiğe başlıyalı 1 saat oldu
ama bu günlerce sürer derim
sülfirik asit gibiyim kayanrım
hayatının ipini yakarım
NASIL OLDU YORUM PLSS
ama bu günlerce sürer derim
sülfirik asit gibiyim kayanrım
hayatının ipini yakarım
NASIL OLDU YORUM PLSS
okadar oldumu hakketten yhaa
ben farkında diilim daha
bende altın(Ag Razz ) gibiyim tepkime wermem
hayatımın ipini koparmanı bekleyemem
gerekirse bunu kendim yaparım Razz
senikide super olmus bunun inkar edemem
dwamını beklior mllet
hftalarca sursun üsüssün herkez Razz
ben farkında diilim daha
bende altın(Ag Razz ) gibiyim tepkime wermem
hayatımın ipini koparmanı bekleyemem
gerekirse bunu kendim yaparım Razz
senikide super olmus bunun inkar edemem
dwamını beklior mllet
hftalarca sursun üsüssün herkez Razz
bu topice tek biz yazıyor
neden acaba?
millet toplanın buraya
bakın neler var
cümbür cemaat eğleniyoruz
siz nerdesiniz dostlar
neden acaba?
millet toplanın buraya
bakın neler var
cümbür cemaat eğleniyoruz
siz nerdesiniz dostlar
harbiden sadece 2miz warız
bu boyle gitmez bunu bilesiniz
2kişiyle uretim ne kadar olabilirki?
hadi gelin krmayın bizi!
extrayada lafım war tutmayın beni
herkesin nick renklendi
bi biz kaldım mavi mavi Evil or Very Mad
6* + bi renk werde costur bizi
aeuhaueha Mr. Green
bu boyle gitmez bunu bilesiniz
2kişiyle uretim ne kadar olabilirki?
hadi gelin krmayın bizi!
extrayada lafım war tutmayın beni
herkesin nick renklendi
bi biz kaldım mavi mavi Evil or Very Mad
6* + bi renk werde costur bizi
aeuhaueha Mr. Green
çoştur bizi dağıt bizi
renklendir bizi be extra
bizde budayız be abi
kırmızı mavi gri herhangi bir rebk
çoştur bizi extra lay lay lay...
ZUHİHİHİ Mr. Green
renklendir bizi be extra
bizde budayız be abi
kırmızı mavi gri herhangi bir rebk
çoştur bizi extra lay lay lay...
ZUHİHİHİ Mr. Green
renksiz bile cosuyoruz gordunmu
renkli olsak nolur dusundun mu Mr. Green
len ne sair ruhluymusuz durmadık 2 saattir
yetenek iste allah kahretmesin Razz
cos.cos.cos kop.kop.kop
bu bizim iş
elimizden alanı dişleriz Razz
renkli olsak nolur dusundun mu Mr. Green
len ne sair ruhluymusuz durmadık 2 saattir
yetenek iste allah kahretmesin Razz
cos.cos.cos kop.kop.kop
bu bizim iş
elimizden alanı dişleriz Razz
maniciler diye sorsalar biz burdayız
Allah kahretsin ne yetenekliyiz bea
Allah vergisi die bu derler işte
EXTRA baba bizide gör renklendir be
Allah kahretsin ne yetenekliyiz bea
Allah vergisi die bu derler işte
EXTRA baba bizide gör renklendir be
okur ins bunları duyar sesimizi
ben yemege gidiorum bekleyin beni Razz
geldigim de buraları cok katılımcıyla renklenmiş gormek isterim
ole olmazsada biz mesaiye dewam ederiz
aman nazar degmesin wur tahtaya
bu yetinek herkesde yok ondan bos burası yaa
yaa yaaa yaaa Mr. Green Razz
ben yemege gidiorum bekleyin beni Razz
geldigim de buraları cok katılımcıyla renklenmiş gormek isterim
ole olmazsada biz mesaiye dewam ederiz
aman nazar degmesin wur tahtaya
bu yetinek herkesde yok ondan bos burası yaa
yaa yaaa yaaa Mr. Green Razz
Afiyet olsun derim önce
sonra yetenek Allah vergisi derim
vurdum elimi tahtaya parmağım acıdı ama
ZUHİHİ Mr. Green
sonra yetenek Allah vergisi derim
vurdum elimi tahtaya parmağım acıdı ama
ZUHİHİ Mr. Green
tesekkur ederim oncelikle
yedm ymegeimi geldim ,oh be
bekar işi ymurta,cay,peynir vs Very Happy
eee dolmamıs burası hala
ne kadar kotu bu yhaa
oynıycak arkadas lasım bize Razz hueaeue
yedm ymegeimi geldim ,oh be
bekar işi ymurta,cay,peynir vs Very Happy
eee dolmamıs burası hala
ne kadar kotu bu yhaa
oynıycak arkadas lasım bize Razz hueaeue
burası dolmıyacak ehrhalde
ne yapalım bo topic böle
kendine güvenen girer içeriye
haydi hepimize hayırlı gele
ne yapalım bo topic böle
kendine güvenen girer içeriye
haydi hepimize hayırlı gele
demek kimse guvenmio kendine
yada yemio kim bilirkine xD
ewt ne yapalım bu topic boyle
gulu seven dikenine katlanır hesabı bizimkide
yada yemio kim bilirkine xD
ewt ne yapalım bu topic boyle
gulu seven dikenine katlanır hesabı bizimkide
ben geldim ahali
fazla kalmam zati
beni beyenirseniz
katarım manine mani
Yürü beeeee
fazla kalmam zati
beni beyenirseniz
katarım manine mani
Yürü beeeee
oooooooo işte geldi biri
sevdş tarzını ebri Very Happy
begendim gibi seni
kat manimize mani
yuruyoruzz yhaaa Very Happy
sevdş tarzını ebri Very Happy
begendim gibi seni
kat manimize mani
yuruyoruzz yhaaa Very Happy
bende burdayım
manide ustasıyım
her zaman yanındayım
hey bre, hey hey bre
manide ustasıyım
her zaman yanındayım
hey bre, hey hey bre
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap