❓
Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...
· 467 Yanıt · 34K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 20 / 24
Yanıtlar
Onlayn Onlayn!
10 k crit koylan!
10k sp ayarla lan!
cepte 5gold para yok kriz sroyuda vurdulan!
Extraloob kadar kralbir site varmı LAN!
10 k crit koylan!
10k sp ayarla lan!
cepte 5gold para yok kriz sroyuda vurdulan!
Extraloob kadar kralbir site varmı LAN!
Dağlar dağlar sro ağlar
Benim srom chara ağlar
O chara ağlarsa
benim anam kime ağlar 😉
Benim srom chara ağlar
O chara ağlarsa
benim anam kime ağlar 😉
noluyo burda
niye mani yazıyorsunuz
isyanmı çıktı
biliyorum saçma mani oldu
extraloob number one oldu 😁 😁
niye mani yazıyorsunuz
isyanmı çıktı
biliyorum saçma mani oldu
extraloob number one oldu 😁 😁
L
Lampard_08
⭐ 17y
noluyo burda
niye mani yazıyorsunuz
isyanmı çıktı
biliyorum saçma mani oldu
extraloob number one oldu 😁 😁
😈 😎
B
Black Pearl
⭐ 17y
wışş 😄 😜
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Olmasa da rengimiz
Bulunur bi dengimiz
Mühim olan muhabbeet
Aman kaçmasın keyfiniz. ^^
Bulunur bi dengimiz
Mühim olan muhabbeet
Aman kaçmasın keyfiniz. ^^
Olmasa da rengimiz
Bulunur bi dengimiz
Mühim olan muhabbeet
Aman kaçmasın keyfiniz. ^^
🍺
U
ultrAslan_BH
⭐ 19y
seneye de bekleriz
arkadan itekleriz
seni yalnız biz yeriz
oy cimbomum cimbomum
hahah 😄
arkadan itekleriz
seni yalnız biz yeriz
oy cimbomum cimbomum
hahah 😄
seneye de bekleriz
arkadan itekleriz
seni yalnız biz yeriz
oy cimbomum cimbomum
hahah :D
👍 🍺 ❤️
Seneyede geleceğiz
Sizi halısamiyende beşliyeceyiz
10 senedir yenilmiyoruz
hedefimiz 100 yıldır
Sizi halısamiyende beşliyeceyiz
10 senedir yenilmiyoruz
hedefimiz 100 yıldır
Belliki çok içmişsin
yada titanigi cok izlemişsin
cehenneme bekleriz
birazda siz terleyiniz.
yada titanigi cok izlemişsin
cehenneme bekleriz
birazda siz terleyiniz.
Öyle bir kadro kuruyoruz ki
Sahada terleyen rakip olacak
Kendimize o kadar güveniyoruz ki
Karşınıza 10 kişi çıkılacak ^^
Sahada terleyen rakip olacak
Kendimize o kadar güveniyoruz ki
Karşınıza 10 kişi çıkılacak ^^
güvenmeyin bu kadar kendinize
şampiyonluk sizin neyinize
10 kişide olsa 20 kişide
galibiyet bizim cebimizde
😄 😜
şampiyonluk sizin neyinize
10 kişide olsa 20 kişide
galibiyet bizim cebimizde
😄 😜
güvenmeyin bu kadar kendinize
şampiyonluk sizin neyinize
10 kişide olsa 20 kişide
galibiyet bizim cebimizde
😄 :P
Ohoooo bunun üzerine söylenecek birşey yok. 😈
nasıl cıktı bir anda anlayamadım 😄 😄
A
AnatoliaFire1
⭐ 18y
Zamane kızı pek cüzdancı,
Düzgünce sevmez, pek de yalancı,
Hesap günü gelince,
Girer ona derin bir sancı. 😜
Düzgünce sevmez, pek de yalancı,
Hesap günü gelince,
Girer ona derin bir sancı. 😜
Zamane kızı pek cüzdancı,
Düzgünce sevmez, pek de yalancı,
Hesap günü gelince,
Girer ona derin bir sancı. :P
haklısın biraderim
böyle kızlara ne diyelim
kaşar denmez kaşara yazık
böyle kızlarla evlenme yersin kazık
🎅
U
ultrAslan_BH
⭐ 19y
Öyle bir kadro kuruyoruz ki
Sahada terleyen rakip olacak
Kendimize o kadar güveniyoruz ki
Karşınıza 10 kişi çıkılacak ^^
Hava Yagmurluydu
Kadıkoye Gitmek Mecburdu
Karsılarına 11 kişi cıkılacak demişiz.
11 Kişi Yerine 7 Kişi Çıkmışız 😊
bırakın bu işleri dönün evinize
takılın extraloob'da futbol sizin neyinize
ha 11 ha 7kişi
bunu yazan mechul 1 kişi ... 😄
takılın extraloob'da futbol sizin neyinize
ha 11 ha 7kişi
bunu yazan mechul 1 kişi ... 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap