bu speedx i yükledikten sonra bi sayfa geldi baya bi süredir birşey yüklüyo gibi gözüküyo ama 1 saat oldu anca %39 a inebildi herkezde böyle yavaşmı?
ilk defa senden duyuyom bende 1 sn de yüklendi bi kapatıp bi daha dene
sayende salladıgımız nukeleri bile goremez oldum
optionsda en son turn off all efect i see all efecte çevirsen sorun kalkar ortadan 👍