Icerige atla
Extraloob

4 Günden beri sinir küpü:)

· 8 Yanıt · 1.2K görüntüleme
S
Sumsum OP ⭐ 19y
#1
4 gunden beridir bu hata yı alıyorum arkadaslar.lag var dıyor ama sallıyor 4 gunden berı 0 lag anlamadım gıttı.
Sorunu bilen varsa yardım edebilir mi:(

[19:58:55] * No information about current npc (2083). Too much lag on your computer? Try to use return scroll to fix this problem!
[19:58:55] * Townthread ready!
8 Yanıt
A
altanyunus ⭐ 19y
#2
😄 bilgisayarında lagmı var diyor npc lerden kaynaklanan bir hata varmış. return scrool kullanıp hatayı cözmeye calış diyor.
inventory ni botun tanıması için
ayrıca bir tavsiyem daha var botun almasını istediğin seylerin o sehrin npcsinde olup olmadiğina dikkat et 😉 sorun cözülecektir.
iyi oyunlar tabi ayarları yaptıktan sonra save settings demeyide unutmuyoruz.
B
Braunx ⭐ 19y
#3
sitedeki 1.6a yi güncellediler tekrar indir öyle dene bende eski versiyonla deneyince butip hata alıyodum yenisini yükleyince sorun gitti 👍
D
#4
hayır bu sorunun tek çözümü üzerindeki tüm itemleri boşalt herşeyi parayı bile sadece birtane retrun scroll kalsın retrun çek düzelir. güven bana
S
Sumsum OP ⭐ 19y
#6
Herkesın tavsiyesini denicem bir oyuna gırımde :))))))))))))) daha dogrusu gırebılıyım:))
S
Sumsum OP ⭐ 19y
#7
http://www.bot-cave.net/download/SBot_1.16a.zip inidr bunu eskısnıı sıl tekrar ayarlarını sıfırdan yap bak nasıl duzelıyor :)

yumi yumi oldu dostum senın tawsıyen =)) yenıdeın guncelledım olodu...cok saol =) denemıstım ama bırdaha denıyım dedım oldu =))
D
destiny ⭐ 18y
#8
Dedim sana Emir abi bizim forumda çare tükenmez diye 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: