Ps:Sanatsever miymişim ben ?
Look The Avatar Bro ^^
Ps:Sanatsever miymişim ben ?
Kendine oy vermenin yasak olduğunu nerden çıkardınız 😁 serbest ayrıca şuan ki rütbeleri değil 2009 yılının tamamını oyluyoruz BR 2009 başlarında glob du Asist-Manager oldu
Ps:Sanatsever miymişim ben ?
Kendine oy vermenin yasak olduğunu nerden çıkardınız 😁 serbest ayrıca şuan ki rütbeleri değil 2009 yılının tamamını oyluyoruz BR 2009 başlarında glob du Asist-Manager oldu
Ps:Sanatsever miymişim ben ?
Ps:Sanatsever miymişim ben ?
Ps:Sanatsever miymişim ben ?
Gizli gizli piyasa mı yapıyorsun 😆 Müzayede olacak yakında beraber gidelim 😗
Oy verip vermeyen vermeyipte verdim diyen verdim diyipte veren herkese teşekkürler.
Bizde extra ile bu gece yarısı saatler 24:00'ı gösterdiğinde listemizi yapacağız.
Oy verip vermeyen vermeyipte verdim diyen verdim diyipte veren herkese teşekkürler.

Oy veren, vermeyen herkese teşekkürler. ^^ xD
En iyi erkek oyuncuda extra farkı açar gibi oldu. Mudahale şart :P
Bizde extra ile bu gece yarısı saatler 24:00'ı gösterdiğinde listemizi yapacağız.
Oy verip vermeyen vermeyipte verdim diyen verdim diyipte veren herkese teşekkürler.
sana oy vermeyne ölsün xd
Mersi canım mersi. 😜
Şımardım yahu.Mutluluk delisi oldum evin içinde koşturuyom sağa sola. 😈 😁 😆 :P
En iyi erkek oyuncuda extra farkı açar gibi oldu. Mudahale şart :P
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap