kuzum tek bir bölüm isteğim vardı o da sbot bölümü geri kalan sizlerin olsun yoksa zati ağırlığımı koyar logoları nasıl olsa ben yapıyorum 69 tane yaparım kendime 😜 ama her zaman şeffaflıktan yanayız haa bromance prada ha ben sorun değil hatta sizlerin benden daha çok oy almanız beni deliler gibi sevindirir şükranlarımı sunarım pray:
PS : tapıyorum bu smilies'e yaa çok muhteşem şükran güzeli seçeceğim kendimi 2010da ihihihi 😜
/// 2009 YILININ EN'LERİ ///
· 577 Replies · 112K views 0 reading · Page 29 / 29
Replies
Merci canlarım merci 😜 Yönetimden duyurulara kim aldı bu topici halk oyunu veremiyor son düzlükte 😜
omg.
topici isteklere çekin pls.
topici isteklere çekin pls.
F
Fundamental
⭐ 17y
hikayem 2 oy almış sağolun 😊
Hiç Oy Alamamısım Kendımden UTanıyorum^^
Hiç Oy Alamamısım Kendımden UTanıyorum^^
Oy için çoooook çalışmak gerek 👍
Nina Ricci
⭐ 17y
2010'u bekliyorum 😎

Hiç Oy Alamamısım Kendımden UTanıyorum^^
Oy için çoooook çalışmak gerek 👍
Tabikide Haklısın . Hiç AKlımda yoktu bukadar yogun olacagım ama napalım artık 🙄
2010'u bekliyorum 8)
2010'un ilk çeğreği senin Nina 😘
Nina Ricci
⭐ 17y
2010'u bekliyorum 8)
2010'un ilk çeğreği senin Nina 😘
😘 ❤️

extraloob.com 2009 Yılı En karizmatik Deneme Moderatoru, diye 3-4 oy almışım 😜
Ya şunun sayımı tamamlansın sıfırdan alınsın eksik hatalı oylama var 😜 Bitsin yayına sunucaz makara yapmayın topicte
gene iş bana kaldı.
Nina Ricci
⭐ 17y
gene iş bana kaldı.
yardımcı olayım ?

Log in to write a reply.
Log In