Icerige atla
Extraloob

1AYLIK KREDİ YÜKLÜ SBOT ACC SATILDI !

· 48 Yanıt · 6.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 3
Yanıtlar
D
destiny OP ⭐ 18y
#21
banladı bile? sadece şunu sormak istiyorum küfür yok hakaret yok birşey yok, banlamak bu kadar kolaymı? yok bir tane site yetkilisi ne oluyor burda dıyecek? çünkü birazdan bunuda banlayacak destıny.


Banı gerektiren sebeplerden dolayısı banlarım insanları, bu arkadaş 1 hafta banladı fakat diğerleri bana pm yoluyla hakaret ettikleri için sınırsız yedi.
F
FreeZee ⭐ 16y
#22
destiny umarım bu diyalogu ve adamın neden süresiz banlandıgını anlatabılırsın! yoksa benide süresiz banlarmısın?


yoksa benide banlarmısın? demek ne anlam ifade ediyor
gerçekleri anlatacakmısın yoksa diğerleri gibi benide banlayacakmısın anlamı taşıyor sanırım...
D
destiny OP ⭐ 18y
#23
diğerin banı açık lütfen diğer hesaptan devam edelim.
D
destiny OP ⭐ 18y
#24
Gerekli açıklamayı herkese yaptım, konu altından bu konu ile ilgili bir söz daha duymak istemiyorum.
I
IslamicCc ⭐ 19y
#25
eğer en sadık exl kullanıcısı bile böyle kolay banlanabiliyorsa...
diyecek söz kalmıyor zaten...
E
EliteTurk ⭐ 18y
#26
Hayırlı satışlar bro , fiyat çok cazip kaçırmayın derim. 👴
A
asker7r ⭐ 17y
#27
kardeş bende almayı düşünüyorum satmadıysan konuşalım senle
H
#28
bot satıldımı satılmadıysa alabailirm...

ben de msn vereyım eklemek ıstersen alıcıyımda mailto:[email protected]
E
exl10 ⭐ 16y
#29
ALICIYIM hemen ıletısıme gecelım hazır 400 silk msn ekle ıstersen mailto:[email protected]
A
asker7r ⭐ 17y
#30
Ben Almayı düşünüyorum Bana pm at Görüşelim
S
Sevilmeyen ⭐ 19y
#31
Bende almayı düşünüyorum... Satmadıysanız özelden konuşalım. Silkle almayı düşünüyorum...
S
Sevilmeyen ⭐ 19y
#32
S-Bot satan arkadaşlar bana pm yollayabilir mi? Bu arkadaşla iş olmayacak gibi. 500 silk karşılığında s-bot satın alınır...
D
destiny OP ⭐ 18y
#33
Hala satılıktır.
R
#34
dostum bu forumdaki çarlardan istediğini seç takas yapalım bi çar seç üstüne 70liğide veririm istersen çok acil acc lazım bilgileride ilk ben vericem o konuda sorun olmasn.

viewtopic.php?f=204&t=217924
D
destiny OP ⭐ 18y
#35
Satılıktır..
D
destiny OP ⭐ 18y
#36
Satılık veya 95 + CH CHARA karşılık takasta olabilir.

Gün geçtikçe süresi azalmakta.
B
Bust ⭐ 17y
#37
merhabalar msn vereyim oradan konuşalım olur mu?

Şuan özel mesaj yollayamıyorum siteden
D
destiny OP ⭐ 18y
#38
1 post daha atsan atabiliceksin. 😜
E
EliteTurk ⭐ 18y
#39
Sonunda süresi biticek ve 75 TL den alıcısını bulucak. 😈
R
#40
Spoiler
- Resim Silinmiş.


Teklifim Hala Geçerlidir.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: