1. Reklam


    1. joysro
      asur
      serenity
      redsea
      blacksro
      plag
      alaaddin
      erix

Okullarda kıyafet serbest`mi ?


  1. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
  2. RoqA

    RoqA rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    Resmi gazeteye bak hacı kesin bildiri var bizde de müdür açıklama yaptı belli sınırlamalar dahilinde serbest

    Mobilim linki atamıyom bulursun sen :P
     
  3. lemonade

    lemonade exlmanager

    Kayıt:
    3 Ocak 2009
    Mesajlar:
    11.371
    Beğenilen Mesajlar:
    19
    Ödül Puanları:
    48
    Meslek:
    студент
    Şehir:
    Белгород
    1 ay sonra kiyamet kopacak hala üniformayla okula gidenler var.
     
  4. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    bizi görmüyor seneyeymiş :/
     
  5. TanerUNER

    TanerUNER  

    Kayıt:
    25 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.438
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Meslek:
    İşsiz
    Şehir:
    Bursa
    haliyle sevinemiyorum -.-"
     
  6. Collapse

    Collapse asistan

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.324
    Beğenilen Mesajlar:
    178
    Ödül Puanları:
    73
    Tabiiki serbest öğrenciler çıplak gitmiyor ya
     
  7. Rewind

    Rewind exlmanager

    Kayıt:
    1 Ekim 2007
    Mesajlar:
    9.446
    Beğenilen Mesajlar:
    27
    Ödül Puanları:
    58
    Şehir:
    New York
    daral:
     
  8. Collapse

    Collapse asistan

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.324
    Beğenilen Mesajlar:
    178
    Ödül Puanları:
    73
    Uzgunum :'(

    :D
     
  9. RoqA

    RoqA rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    yoo görüyo abi gayet :D yarın okula kot pantolonla gidicem herkes de serbest gelcek

    şu serbest kıyafette sakal ve eşofman da serbest olaydı iyiydi :/
     
  10. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
     
  11. Collapse

    Collapse asistan

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.324
    Beğenilen Mesajlar:
    178
    Ödül Puanları:
    73
    o nasıl bi cümledir :confused1:
     
  12. Showdos

    Showdos rank8

    Kayıt:
    1 Ağustos 2012
    Mesajlar:
    91
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Bugün okulda böyle bi muhabet vardı inş kalkar :D
     
  13. RoqA

    RoqA rank8

    Kayıt:
    17 Mart 2009
    Mesajlar:
    5.822
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    LoL
    Abi müdür geldi sınıfa açıkladı işte yarın bütün okul serbest gidiyoruz biz siz hala .... :P
     
  14. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    sen vücüt geliştirmene bak hadi :byes:
     
  15. Collapse

    Collapse asistan

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.324
    Beğenilen Mesajlar:
    178
    Ödül Puanları:
    73
    aöf okuyan biri olarak beni alakadar etmez dimi ufuk :D
     
  16. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    olmadi: sen sporda değilmisin :D ne işin var burda :mrgreen:
     
  17. sarkolata

    sarkolata zaa xD

    Kayıt:
    15 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    8.614
    Beğenilen Mesajlar:
    76
    Ödül Puanları:
    58
    Meslek:
    İt Kopuk
    Şehir:
    Istanbul City
    Eşofman yasak mı ?????? Ne biçim serbest lan o. Ha kot giymişim ha şimdi giydiğim siyah kanvas pantolonu. Bu uygulamanın amacı da belli ya işte...
     
  18. Ufck

    Ufck Nemesis

    Kayıt:
    22 Eylül 2010
    Mesajlar:
    3.841
    Beğenilen Mesajlar:
    24
    Ödül Puanları:
    48
    Şehir:
    Antalya
    baş örtüsü.
     
  19. frityus

    frityus playboy

    Kayıt:
    1 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    3.837
    Beğenilen Mesajlar:
    5
    Ödül Puanları:
    38
    Meslek:
    Kargo genel müdürü
    Şehir:
    Bursa
    Eşofman yasak değil ki ne alaka ?
     
  20. Collapse

    Collapse asistan

    Kayıt:
    22 Aralık 2010
    Mesajlar:
    7.324
    Beğenilen Mesajlar:
    178
    Ödül Puanları:
    73
    Ne olmuş baş örtüsüne ¿