Msn acılmıyor ??:S
ne zamandan beri deniyorum olmuyor windowsun kendi msnsinde acıyor ama :S
ne zamandan beri deniyorum olmuyor windowsun kendi msnsinde acıyor ama :S
x) Aynn .. olmadı bu arada..
Deniyorumm xD
Cözüm plss..
x)
x) Tşkler arkadaşım sorun bitti halletti ..
sistem geri yüklemede olmuyor :S
format atmadan başka bi çözümü yok mu ?
ewt öle giriyor ama normal eskisi gibi olmasını istiyorm... saol
cok iyi olur..
Lan o.ç sana diyom sana insan ol soydugun itemleri ver herkezin !!
yarRRrak mı var !! charı soydun ? o.ç
amk iti itemleri ver !!
kalitesiz it !!!!!!!!!!
amk adamın charını soymusun BEnimkinide soydun o.ç !! geri ver lan !! itemleri 1! o.ç ''' kalitesiz o.ç
Spa şerefsizine güvenmeyin onun verdigi linkle ! soyuldum !! amk kalitesiz yawsagı !! sen yapıyon saten o.ç insan degilsin !!! benide soydun indirir indirmez 5 dk sonra soyuldum kalitesiz şerefsiz sen...
Spa şerefsizine güvenmeyin onun verdigi linkle ! soyuldum !! amk kalitesiz yawsagı !! sen yapıyon saten o.ç insan degilsin !!! benide soydun indirir indirmez 5 dk sonra soyuldum kalitesiz şerefsiz sen...