Icerige atla
Extraloob

Msn acılmıyor ??:S

· 9 Yanıt · 1.8K görüntüleme
X
xxcocoxx OP ⭐ 18y
#1
arkadaşlar ıd pw dogru diger msnlerim acılıyo ama bitanesi acılmıyo neden acaba ?? windowslive sonu :S hotmailler acılıyo ..
9 Yanıt
X
xxcocoxx OP ⭐ 18y
#2
Cözüm plss..
W
WeAre ⭐ 19y
#3
Bilgisayarın saat ayarlarıyla oyna 😊 açılması lazım
X
xxcocoxx OP ⭐ 18y
#4
Deniyorumm xD
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#5
Hacı senin makina alarm veriyor 😆 😈
W
WeAre ⭐ 19y
#6
Hacı senin makina alarm veriyor 😆 😈

😈 😈
X
xxcocoxx OP ⭐ 18y
#7
x) Aynn .. olmadı bu arada..
W
WeAre ⭐ 19y
#8
ozaman pc ile alakası yok 😊 problemde hotmailde bir süre sonra tekrar dene
X
xxcocoxx OP ⭐ 18y
#9
ne zamandan beri deniyorum olmuyor windowsun kendi msnsinde acıyor ama :S

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: