arkadaşlar ıd pw dogru diger msnlerim acılıyo ama bitanesi acılmıyo neden acaba ?? windowslive sonu :S hotmailler acılıyo ..
Msn acılmıyor ??:S
· 9 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Cözüm plss..
Bilgisayarın saat ayarlarıyla oyna 😊 açılması lazım
Deniyorumm xD
Hacı senin makina alarm veriyor 😆 😈
Hacı senin makina alarm veriyor 😆 😈
😈 😈
x) Aynn .. olmadı bu arada..
ozaman pc ile alakası yok 😊 problemde hotmailde bir süre sonra tekrar dene
ne zamandan beri deniyorum olmuyor windowsun kendi msnsinde acıyor ama :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap