Clientsiz Oyuna Girin ve Powerlevel YAPIN ! resimli anlatımı
bu sefer oldu^^ eline sağlık
bu sefer oldu^^ eline sağlık
1 saat içinde anlatımı sitemizdedir... 😊 büyük bir heycanla bekliyoruz 😉 ama kendi loaderi sm bot için onu isro yapabiliyormuyuz?
arkadaşlar karar verdim bunu akşam resimli anlatcam o zaman daha iyi anlayacaksınızdır inş. valla iyi olur bekliyorum^^ sabahtan bei olmadı gitti trace atmıyor
viewtopic.php?f=53&t=57652 bu programı kullanabilirsin sorunsuz çalışıo trace komutunda da herhangi bi sorun çıkartmıo 😊 çok sağol deniyicem^^
arkadaşlar bunu sofmod harici bir loaderle açabiliyormuyuz? sm olmadığı içi açamadım ben acil cvp litfen..
Sitemize hoşgeldin . umarım iyi vakit geçirirsin.. İşte bu da sorununun çözümü ; viewtopic.php?f=14&t=57160 çok teşekkür ederim ama o bilgileri uygyladığım halde bot bir süre sonra yine duruyor ....