ben isro bot kullanıyorum. charım bottayken loaderden başka bi char daha açmak istiyorum ama bu seferde bot login olamıyor. bota zarar vermeden çalışıcak loader varmı?
acil bakın
· 3 Yanıt · 827 görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
J
Jason Walker
⭐ 19y
Sitemize hoşgeldin . umarım iyi vakit geçirirsin..
İşte bu da sorununun çözümü ;
viewtopic.php?f=14&t=57160
İşte bu da sorununun çözümü ;
viewtopic.php?f=14&t=57160
Sitemize hoşgeldin . umarım iyi vakit geçirirsin..
İşte bu da sorununun çözümü ;
viewtopic.php?f=14&t=57160
çok teşekkür ederim ama o bilgileri uygyladığım halde bot bir süre sonra yine duruyor ..
başka bir çözüm bilen varsa buraya yazsın 😢
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap