Herkez Bakabilir mi? // Şu işi bir nizama sokalım.
Aynen öyle olsun. Msn'de yorum yazdım diyo birde. Bumudur 😁
Aynen öyle olsun. Msn'de yorum yazdım diyo birde. Bumudur 😁
Millette ki şansa bakın yaf. 10larca char kastım hiç mi sun düşmez. Lanet olsun =.=
Henüz bir süresi yok. Lakin kısa bir süre içerisinde karar alıcaz üst kurulda ve sizlere duyurucaz. Peki Teşekürler. Yardımcı olabildiysem ben teşekkür ederim.
@ Wax Whine hadi sen bir gez gel ^.^ Arkadaşların sorularını ve merak ettiklerini cevaplayayım. Bende kaçıcam.
Henüz bir süresi yok. Lakin kısa bir süre içerisinde karar alıcaz üst kurulda ve sizlere duyurucaz.
Oyun şirketi tarafından yüklenmekte silkler. Biz alıcı ile satıcı arasında aracılık yapıyoruz sadece.
Oyun şirketi tarafından yüklenmekte silkler. Biz alıcı ile satıcı arasında aracılık yapıyoruz sadece.
Oyun şirketi tarafından yüklenmekte silkler. Biz alıcı ile satıcı arasında aracılık yapıyoruz sadece.
Oyun şirketi tarafından yüklenmekte silkler. Biz alıcı ile satıcı arasında aracılık yapıyoruz sadece.
Oyun şirketi tarafından yüklenmekte silkler. Biz alıcı ile satıcı arasında aracılık yapıyoruz sadece.
Oyun şirketi tarafından yüklenmekte silkler. Biz alıcı ile satıcı arasında aracılık yapıyoruz sadece.
Oyun şirketi tarafından yüklenmekte silkler. Biz alıcı ile satıcı arasında aracılık yapıyoruz sadece.
Bakın beyler üst tarafda yani konseyde olanları herkez ile paylaşmamız doğru olmaz. O sebebden herkezin başvuru cevapları yeri geldiği ve taktir görüldüğü vakit gönderelecektir. Cevabınız gelmedi ise...
Bakın beyler üst tarafda yani konseyde olanları herkez ile paylaşmamız doğru olmaz. O sebebden herkezin başvuru cevapları yeri geldiği ve taktir görüldüğü vakit gönderelecektir. Cevabınız gelmedi ise ...
Bende o yüzden açtım mevzuyu. Dediğimi uygular isek hiç bir karışıklık olmayacaktır.
Demek ki kuzenin red edilmiş. Sen henüz tartışma aşamasındaydın, neyse bu kadar ısrarlısın red mesajında istersen hemen göndereyim. Elim aşınmaz =)
Gitmeme durumu olamaz. Zaten sende gidip gitmediğini görebilirsin özel mesaj kutundan.
SOry. Karıştırdım. Lakin yine ben haklıyım. Çünkü 1 hafta dolmamış. 1. Başvuru; 01 Ağu 2008 18:38 2. Başvuru; 05 Ağu 2008 16:35 Daha fazla konuşmaya gerek var mı?
1 önce ki mesajında RED cevabını zaten gönderdim. Son başvuru tarihinde budur: 05 Ağu 2008 16:35 Daha 24 saat olmamış. Çok acele ediyosun!!!!!! Her ünlemin bir anlamı var 😉
8-8