Bunu bana birisi açıklayabilir mi? / 9d suns
Oyunu bırakdım. Lakin persia'da çok geniş bir ortamım var. Dediler gel 72 lwl wizard/warlock charın hazır. Devam et. Bende geriye döndüm. Geçinip gidiyorum şimdi paşa paşa. Hiiç sun işine girmiycem. B...
Oyunu bırakdım. Lakin persia'da çok geniş bir ortamım var. Dediler gel 72 lwl wizard/warlock charın hazır. Devam et. Bende geriye döndüm. Geçinip gidiyorum şimdi paşa paşa. Hiiç sun işine girmiycem. B...
duyuru eklendi!
duyuru eklendi!
Ben çok gördüm. 2 arkadaş banlandık. Arkadaşda sosun +7 sword vardı bende de sosun +7 spear vardı. İkimizde persiadan şuting =.=
Para mühim değil ya. Mesele o charı yapmak. + Maneviyat da var. Çok sevmiştim keratayı 😐 Full farm 80 lvl char 🙄 🙄 İlginç olan ❓
Zamanında sınır 80 olduğu için full farm 80 lwl idi.
Para mühim değil ya. Mesele o charı yapmak. + Maneviyat da var. Çok sevmiştim keratayı 😐
Charın üzerinde 1100 silk vardı ban yediğinde. Prem. + tavşan + sosun vs...vs... ve vs... bir sürü şey gitti işte.
Ben yanlış gördüm 😜 alla alla...100 Yıl blocked.
Way be şansa bak. Bize anca 46 lwl sos kolye falan düşer^^
Dökümanlar her zaman olduğu gibi çok mükemmel.
Benim yorumumda şudur; Banner orada kalsın. Zaten her başvuru yapanı kabul edicez diye bir kaide yok. Uygun görülen kişiler alınmakta. Can alıcı nokta 15 gün sonra forumda bir devrim gerçekleştirilice...
media.pk2 indirdim vip için. oyunuma başladım. sende öyle yap.
AaaAa benim adım yok. Şaşırdım 😜
1. Yalan 2. Doğru ise o Mob'un zaten bir kaç milyon canı vardır ki 500k normaldir xD
Yeter be kardeşim 😁 her başvuru gönderdiğinde tartışılıyorsun çoğunluk isterse kabul ediliyorsun işte . ( yazı ile: nokta) 😁 Titus Senide İşinden Ettim Kusura Bakma. 😘 Benim işim bu hacım. Sizleri...
Yeter be kardeşim 😁 her başvuru gönderdiğinde tartışılıyorsun çoğunluk isterse kabul ediliyorsun işte . ( yazı ile: nokta) 😁
Ağlarım ama ben o kadar uğraştım abi 😊 tamam güzelim senin durum başka işte. Sen devam et şimdilik forumda surf yapmaya.
Bana neden mesaj yollamadınız 🙄 😁 Twi çık git imza yap sen 😁... Senin durum başka soru sorma please 😘
Mesajlar Tartışma Aşamasına Girdiği İçinmi Gelmiyor ? Yine başladık 😁 Evet.