Gürcistan Osetya'ya savaş açtı !
Uzun lafın kısası. Resmi haberler; Osetya Gürcüstana kesin bağımsızlık için savaş açtı. Rusyada Osetya'ı destekliyor. Olay bundan ibaret.
Uzun lafın kısası. Resmi haberler; Osetya Gürcüstana kesin bağımsızlık için savaş açtı. Rusyada Osetya'ı destekliyor. Olay bundan ibaret.
asdf
o soldaki napıo yaw 😄 Buda'ya Amin diyo 😁
Ah siz adminler yok mu 😜 Ps: Biliyorsunuzdur belki ama ben yinede bildirimi yapayım sonra neden yapmadın demeyiniz. Alt rutbedekilerin görmesini istemeyebilirsiniz. 😘 Moderatör Kontrol Paneli ->...
Test sonuçlarında ki grafikleri koyuyorlar amaç kutuyu süslemek. Kara kutu içerisinde satmaları daha mı mantıklı. Zaten kartın resmide kutunun herhangi bir yerinde mevcut olur illaki.
bizim 79 motor opel in radyatorüne benziyor bu 😁 Yorumların çok harika...
kaç para bu 😁 Soğutucunun yakında kullanıma sunulması beklenirken fiyatı hakkında henüz net bir bilgi bulunmuyor.
Hep aynı muhabbet kesin açılıyo. Bakın daha önce kemalistte söyledi. Açtığınız gün oyun açıldı diye gelin bize. Açılacak lafı duymak istemiyorum.
6 kişilik bir emektar SRO grubunun üyesi olarak konuşayım. 20'nin üzerinde char kastık Hepside SM idi. Hiç birinede birşey olmadı. Güvenebilirsin.
D-smart özel kanalı. Eklenebilirliği olduğunu sanmıyorum.
Evet bende bu sabah gazatede okudum. Gürcü sınırını uçaklarla bombalamışlar. Rusya yeniden ayaklanıyor hadi hayırlısı.
OO black iyi işler çıkartıyosun. Tebrikler.
Guild bankamızda 3.5m biriktiğini hatırlıyorum zamanında. Nerde o eski günler püff hatırladıkca duygulanıyorum. 5 arkadaş persia serverını persillemiştik ^.^
hiç sevemedim şu illeti tat vermiyor bana nedense onun yerine bira vodka redbull smirnoff tekila çok daha çekici geliyor 😜 sallama rakı adı bile çuk oturmuş ihihiii 😜 Zamanı gelir biramı içerim su ...
Uyuz caponlar 😜
asdf
Benim TV bozul lanet olsun bugün Servise gönderdim 😠
"Forum Oyunları" Adlı bölümün canına okuyan 5 arkadaşa uyarı gönderilmiştir! Merhabalar , Bu bir toplu mesajdır, sadece altta ki 5 kişiye gönderilmiştir. Lütfen cevaplamayınız. CrAzY_emre ir...
Allllaaaaaaah... Rakı + beyaz peynir. 🍿 🍺 😜 🤘
Bu ilk ise gerçekten çok mükemmel.