>>> Üstteki Hakkında Ne Düşünüyorsun? <<<
Uzun bir tatil döneminden sonra aramıza dönen d.moderatörümüz^^
Uzun bir tatil döneminden sonra aramıza dönen d.moderatörümüz^^
silkroad online
asdf
merhabalar herkeze...
asdf
Bekle bekle 2009'da da başka bir teknolji çıkar 2010'u beklersin bu sefer 😜
asdf
Hımm anladım olay gurur meselesinden kaynaklanıyor. Mantıklıda
linkler kırık gibi geldi 😐
çArşının tekrar aranıza dönmesi benim dikkatimi çekti. Bunlar geri dönecekti neden kapattılar çarşıyı anlamadım. 🙄
Gayet net devamlı test yapıyor anket yani. Recep ivedik misiniz? Lostda hangi karaktersiniz? gibi şeyler. Onları simgeliyor. Bir zamanlarda lost simgesi vardı. Zaman zaman değişiyor işte.
O resimler Testleri simgeliyor 😉 Kendi logoları değil.
Başlık d.mod paneline taşındı->
Welcome welcome black.
Kullanılan işlemci sayısına bakar mısınız yaf. Şaka gibi gerçekten.
Tamda klavye mouse seti alacaktım. 😜
asdf
kilit
benim Tp'i gördüm 😜
kilit