!!! Nick Değiştirme Mevsimi Geldi !!!
Mustafa hacım senin nickimi değiştirelim yoksa eski ban açılınca oradan mı devam?
Mustafa hacım senin nickimi değiştirelim yoksa eski ban açılınca oradan mı devam?
2.Nesil sözlük yazarlarımız olacaklara şimdiden hayırlı olsun diyorum herkeze kolay gelsin.
Hadi hayırlı olsun. Yağmaya başladı başvurular. Herkezi bekleriz beyler. Yönetim kadromuzda yer almanız bizlere mutluluk verir.
asdf
oh shit. Sen uyumadın mı. Tüh 😜
Canım sıkılıd yaw. Çok sessiz ortalık.
bk; viewforum.php?f=275
viewtopic.php?f=321&t=16124
aman hocam yavaş, daha sabahlayacaz. Serilme koltuğuna hemen
huha sen pc başında sızda göreyim o zaman seni. Bende şimdi başladım 1. şişeyi kaldırıyorum.
Pek beta yanlısı değilimdir lakin deniyecem hemen^^
beklemedeyim 😐
done
Hiç yatmayacak bir baykuş var desem karşında 😎 seni yatırmadan yatarsam tospayım, yok ama sen yatarsan topaçsın 😜 😁 Okey, anlaştık. 😎
kılıçlarını eline al ve msne gel operasyon zamanı ufaktan kan bulaşsın ellerimize. Kılıçlarım sırtımda hançerlerim belimde hazırım seni bekliyorum. 😎 😜
Hiç yatmayacak bir baykuş var desem karşında 😎
i am back. Büyük an 😎
kötü
Ben beyenmedim.
6-8