||| 6. Nesil Deneme Mod. Alımları |||
Yazmamanı öneririm 😈 😜 🎅 😘 🎭
Yazmamanı öneririm 😈 😜 🎅 😘 🎭
Son hali ile günceldir hacım. Yazmayan varsa bilemem lakin yazanlar eklendi^^
3 adayın toplanması sonucunda anketi başlatmış bulunmaktayım. Anket süres; 2 gün
@ addIcFb added
asdf
Başvurularınız elime ulaşmıştır. 1 haftalık bir süre zarfında yanıtları sizlere gönerilecektir
Aslında farklı bir pencereden bakabilirsin bu olaya lordAeron, Türkiye şu anda kilit isim eğer bunu değerlendirebilirse her iki ülkeyide kullanabilir... Tek taraf olmakdan ise tarafsız olup her iki ü...
Aslında farklı bir pencereden bakabilirsin bu olaya lordAeron, Türkiye şu anda kilit isim eğer bunu değerlendirebilirse her iki ülkeyide kullanabilir... Tek taraf olmakdan ise tarafsız olup her iki ül...
Senin imzada ki hatun vazgeçilmez. TAnımamak mümkün değil.
Bu olayın sebebi amerikanın insani yardım gemilernin boğazlardan geçirilmemesi ile başladı. bAkalım ilerleyem günlerde ne olacak.
evet
Hayılı olsun şimdiden. Sırada çok fazla kişi bekliyordu ptt hesabı için^.^
test sürümü için link eklendi 1. mesaja
dro farkı ile 😘 😜
asdf
Ben SS'i görmemiştim. Awww cidden çok mükemmel bir görüntü. Hemen deniyorum 😘
ironey sende başvuru yapabilirsin bir yasak söz konusu değil. Şansını dene, maksay ayağın alışsın ^^
mod olmaya yakın bir üyemiz^^
25 max.
ps idare ediyor beni şimdilik ^^