Konuyu Kiletleme İlgili Aklıma Gelen Bir Fikir
O zaman moderatörler ne iş yapıcak. Onlara ihtiyac kalmaz.
O zaman moderatörler ne iş yapıcak. Onlara ihtiyac kalmaz.
Hoşbulduk, hoşbulduk^^
Herkeze iyi geceler, bu gece epey yoğun ve tempolu geçti. Dinlenme vaktim...
Sanırım banlanmış ama genede imzası editlensin bence. http://www.extraloob.com/forums/memberlist.php?mode=viewprofile&u=138788 done
Şimdiye kadar istenilen tüm nick değişiklikleri yapıldı. Eğer nickiniz değişmediyse; 1~ Daha önceden kullanılıyor... 2~ Özel karakter içeriyor... 3~ Bir hata ile karşılaşırsanız benimle iletişime geç...
Herşeyi geçtimde mükemmel bir başlık olmuş Jesus.
Herkezin yeni rutbeleri hayırlı olsun bakalım.
asdf
Görelim globalleri... Hayırlı olsun yeni yarışmamız.
Yeni bölümünüz hayırlı olsun bakalım ^^
Şebo fun club açmazsan ayıp olur SnowFlake.
Merhabalar,
Mayın tarlası turnuvaları mı yapsak yaw
o artık d.mod değil 😊
kontrol altına alındı mevzu!
Ne denir ki bu olaya. Bi yandan haklılar bi yandan haksızlar karma karışık bir durum.
book
Clown dress'i bekliyorum^^
Clown dress'i bekliyorum^^
Winamp vazgeçilmezim.