· MBOT Destek Bölümü
Mbot Login Yöntemi | 5 Temmuz'dan Sonra Çalıştırmak İçin !
ne yaparsam yapayım SocketSpy hatasını alıyorum nolur yardım edin be :/
ne yaparsam yapayım SocketSpy hatasını alıyorum nolur yardım edin be :/
Ben oynuyorum herkesede tavsiye ederim __oTToMaN__
ben de bi hata verdi yardım edermisiniz.. C:Program Files\silkroad\Torgue.exe Uygulama yapılandırması doğru olmadığından,bu uygulama başlayamadı. Uygulamayı yeniden yuklemek sorunu giderebilir. yazıyo...