Full Str ßow Sizce ßöylemi olmalı
oyunu bıraktım ama genede sohbete dalayım bence str charda oynayan adam pvp seviyorsa kesinlikle force acması lazım.hele birde bowmanse off derim
oyunu bıraktım ama genede sohbete dalayım bence str charda oynayan adam pvp seviyorsa kesinlikle force acması lazım.hele birde bowmanse off derim
bu kadar az ex veriyorsa hiç uğrasmam
arkadaşım basit yani rude pick iptal edip item filterden düzenlerseniz bankaya koymaz...
arkadaşlar artık kodları tbot suanda kendi sorunsuz kayıt ediyor kendiniz yaparsanız daha iyi olacak bırakın hotandan alış verişini etsin sonra kendi scriptinizi yapın goreceksiniz sorun olmayacak
valla onceden dc sorunu vardı eylul ayından beri tbota bişeyler oldu artık pcyi kapatana kadar kasıyor 😄 bende anmaladım ama maaşallah... sorun pc yada netinde olabilir birde botu actığın zaman anti-...
ekran kartının driverini guncelle ve orjinal client kullanmaya çalış crackli clientte sorun yaşarsın
arkadaşım crackli tbotmu kullanıyorsun birde orjinal client ve frame work serileri kurulumu birde lütfen bir sorununuz olduğu zaman pcnizin özelliklerinide yazarsanız daha iyi olur.
iide zaten tbot orjinal clientle en iyi verimi alırsın botsmallın clientiyle değil orjinal clientte dc oranın azalırki artık tbotta dc olmuyorum sizdede oylemi bilmiyorum ama
Oda birşeymi yaa bende 4GB ram 512mb PCI EXPRESS graphic 2,67 P4 Cpu war 1sroda kasıyor format atıom yine geçmiyor.. işlemci hep %100 ile çalışıyor ondan galiba :S iide xp64 bit harici 3 gb üzerine ç...
ellerine sağlık ama aegede kale bizim unıondaki latinlerde onlarıda eklersen sevinirim..
ellerine sağlık ama aegede kale bizim unıondaki latinlerde onlarıda eklersen sevinirim..
olmuyor eskiden sorun olmuyordu suan ezik charı kasıyorum eski scriptlerde sorun oldu yenilerini yaptım gene olmuyor cave içine ışınlanınca içerdeki noktaya düşmezse oylece bekliyor.
yaptım ama olmuyor eskiden bendede olmuyordu.suan yapıyorum içerde tam script yaparken teleport olunca düştüğü noktaya düşmezse bekliyor gitmiyor.ama elle o noktaya goturunce devam ediyor
arkadaşım unıquelere saldırır ama başında işaret olan hayvanlara dalmaz tbotun boyle bir ozelliği var cunki gorev moblarının hepsinin başındada o işaret cıkıyor pk olma ihtimalinizi 0 a indirmek için ...
fight optionsdaki rome weapondan sonraki 4 ü işaretli olmasın
arkadasım zaten ondan bot linkleri siteye konulmuyor 0826 sadece destek bolumunden isteyenlere boşa beklemesinler die verilen surumu butun sorunlar halledilince siteye konacak
ks acacağına team atack secebilirsin ptdekilerin daldığı moba dalar
artık gerisi gelir 1 sefer cracklemişlerse eger yeni surumde yazılımda değişiklikler olmamışsa gene cracklenir ama sanırsam değişiklik yapmışlardır
pc başında olmayacaksan kesinlikle sro al tbot suratli olduğu kadar zahmetli bir bot ne zaman dc olacağı belli olmaz
tbot işaretli moblara saldırmaz bildiğim kadarıyla