Oto Login Çalışmıyor mu?
20sn'de çok yaa bu bi arkadaş açmış deneme süresini 6.5'saniyeye indiriomuş doğrumu peki?
20sn'de çok yaa bu bi arkadaş açmış deneme süresini 6.5'saniyeye indiriomuş doğrumu peki?
mailto:[email protected] eqLe 94 Nuker war 😉 viewtopic.php?f=304&t=150192 bu arkadaşa güvenmeyin isroda 77lvl wizardımı çaldı sakın takas etmeyinn
hadi talha yaa
talha geldim msn gel
talha msn girsene bekliorum kaç saatir
talha gelmedi bana:S:S ekLedm seni kabul etsene:S:S
bırader ne charı ısteğini sole adam gıbı ona gore ayarlıyalım sana char herkeze mesaj atmakla olmuyor arkadaşım wizard tercihimdir 70+ olsun yeter
talha msn verir misin??
tmm anladımda 7:1 dediği ney 7lvlde bi str mi anlamadımki:S 7 lvl ve katlarında str, geri kalan lvllarda int vericeksin. yani 7-14-21-28 gibi str vercem o levellerde dierlerinde int vercem demi
sakironur arkadaşım, 2 3 topicde aynı şeyleri yazmışın, resim koymanız gerektiğinde hep mi format atılmış oluyo, hiç inandırıcı gelmiyo söylediklerin... arkadaşım seni ilgilendirir mi? alla alla sen ...
Bana Wip Lazım Şakir ßen Sana Demedim Hem .. bende sana demedim ztn adam eklemiş bana gelmemiş ona dedim
tmm anladımda 7:1 dediği ney 7lvlde bi str mi anlamadımki:S
89lvl bow var ecsroda şuan elimde ss yok pcye format attım hepsi gitti istersen takas yaparız full itemli mailto:[email protected] ekle görüşelim
isro char lazm 89lvl bow var ecsroda 65+ lazm isroda msn ver ekliyim
qelmedi bana:S Coqu3ttish bana isroda char lazm ecsroda takas yaparız 89lvl bow char var msn ver ekliyim
tmm kardeş oyuna bir girsem oyuna almıyor 8 saat oldu hala almıyor:s
89lvl bow charım var mailto:[email protected] ekle konusalım
arkadaşım mailto:[email protected] ekLE ecsroda 89lvl charım var anlaşırsak takas yaparız
allah razı olsun kardeşimmmmmmmmmmmmmm çok sağol çoook çoook sağol ne demek kardeşim görevimiz peki senden bişey istesem 7:1 nasıl oluo 7 levelde bir 1 str mi verilior
güncel