beyler oto login çalışmıor mu sabahtan beri deniyor ama almıo haLa çalışmıomu yoksa bendemi sorun?
Oto Login Çalışmıyor mu?
· 7 Yanıt · 1.1K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
herkeste böyle .Ben chara silk yüklemiştim.Girip preyi açacaktm ama 4 gün oyuna almadı.
yeni gelen oto loginin 20 sn de bir denemekten başka yaptığı iş yok :S
20sn'de çok yaa bu bi arkadaş açmış deneme süresini 6.5'saniyeye indiriomuş doğrumu peki?
N
NightStalker
⭐ 19y
sahurda deneme başlatın sabah 10 da kaltığımda girmiş oluyo 👍
C
CaRPe DieM
⭐ 17y
oto login bikaç saat almazsa buga sokuyomuş deniyo gibi görünüp denemiyomuş öyle bi durum mu var
U
Unforgiven
⭐ 17y
yeni gelen oto loginin 20 sn de bir denemekten başka yaptığı iş yok :S
katılıyorum flood fazla oldu diye getirdiler bu sistemi 😱
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap