qwer
qwer
qwer
asdf
qwer
Biz bu oyuna para veriyoruz siz daha iyi cümleler kurun biz daha iyi cevaplar veririz ne bu işn kapanır sen bot kullan banlan sonra inş kapanır ne ala memleket bu oyunda tek siz oynuyorsunuz ya birda...
mail olmadıgından charı soydum soyuk 5TL mailsiz verebilirim isterseniz.yapıkredi'den aktarılırsa ücret veya herhangi bir banka
yahu o anlamda demedim kesmeye başladın unique anlamında 😜
haklısın.
dc problemin şöyle gerçekleşiyorsa çözümünü biliyorum Modemdeki bütün ışıklar sönup baştan yanmaya başlıyormu ?
Hepinize teker teker teşekkürler Ps: Konu hortladı biraz ama gezinirken gözüme açarptı af ola 😆
böyle çapulcularla site adı falan kirlenmez bu 1 2.si burda bas bas bağırıyoruz extraloob aracılık hizmetinde msn kullanılmaz halen bu yalanlara kanıyorsanız sorun sizdedir tekrar geçmiş olsun.
asdf
Yükle yükle cs 😆 makara: makara:
İTEM DAĞITIYOR DİYE KAVULDU dahalen aksinimi savunucaksın ? Bence kovulmamalıydı Xia'da veriyor arkadaşlarına itemler o hatun ya bişey diyemiyorlar galiba makara: makara:
daktır ❤️
15TL için charlarınızı ve paranızı riske atmayınız extraloob aracılık hizmetimizden yararlanınız . Extraloob ARACILIK KONUSUNDA asla ve asla msn kullanmaz . Geçmiş olsun
yaptım deneyelim
göremedim abim 😆
gs'li .
asdf
makara: