qwer
qwer
qwer
Hayırlı olsun iyi bir oyun olucağa benziyor 😜 Arada bi Asistan gm falan lazım olursa bi pm çak 😆
o hata tek sizde olduğundan birşey yapamıyoruz .
yahu yok olmaz olamaz 😆 Sivil giyinmede bence olmamalı çünkü olan var olmayan var 🙄
çoğul'u anlamanız için.
Yok kişiliği 😉
Extrowe
Logomuzu eklesene bro 😜
Şaka yaptık lem ne kızıyon hemen 😜
Olm bende tanıyorum karacayı sen rahat ol :muck 😜 😆
Hayırlı satışlar karaca sana tavsiyem samurayın şifresini ben değiştirene kadar bu charı satmaman oke 😉 ❤️
Bizde bekliyoruz gelin bakalım 😆
Başkan sen ol sertaaaç ❤️ 😜
Tebrikler
dur bi foto vardı ama buraya koymayayım 😆
Siz demirören istifa diye bağırmayında makara: makara:
hadi be asilmiş arabacılar sizi 😆 makara:
Tjikuzu'yu iyi olmuş
Bu ismi daha önce hiç duymamıştım zaten önemli olan ismi değil işi Cristian Selcuk'a bizi muhtaç bırakmasında 😜
Tekke bundan daha iyi 🤝