ZSZC [Water] Durum Bilgisi: [AÇIK]
oyun açık
oyun açık
Yahu yaz bana [GM]Guathema Ağlatayım alemleri 😜 😆 😆 😁 cool2:
sw şuanda açık 🙄
Hanımın çiftliğide bizim laf hani hep ağzınızda 😆
ben kendimi bildim bileli Fener ocakta çok büyük yıldızlar alcak ama Cristian Selcuk falan dahalen takımda 😆
bu yağmura o kadar sevindim ki 😆 😆 kuzenim fethiye'ye gitti almadı beni kal bu sıcaklarda istanbullarda dedi alsana yağmur 😆 makara:
herşey için yorulma.com 😎
vay anasını nerde çıkmış 😆 Tebrikler .
Konun açılıcağı yeri yazmana gerek yok birde konuyu Center yani ortalarsan iyi olur .
zszc 104 glavie soyuk içinde 5 günlük premium plus ve açılmamış pre plus va char FF'dir düşünürsen ö.m atarsın .
Sorun var 🙄
hi all^^ Bugün erkenciyim abim geldi 😆 kalkmak zorundayım hadi öpüldünüz 😆 Arkamdan gelen ilk kişiye bir şeker ısmarla 😆
bu bende de olmuştu büyük bir ihtimal çerez veya virüs dosyası gibi birşey kitliyordu; bkz: http://www.pcnet.com.tr/forum/internet-ag-ve-guvenlik/151096-internet-explorer-giris-sayfasi-kilitlenenler-...
değil
Kitaplığın dolu olması bi insanın çok okuduğunu gösterir mi?"Her parıltı altın değildir"böyle bi söz vardır Okan abi senden şüphe etmiyorum ama herkes için geçerli değil bence ;D boş cümle ...
abi eziyoruz ya 😆
makara:
yok şaka yapıyor zaten 😆 kardeşimdir kendisi ondan 😜 İyi forumlar ^^
gördün mü tuncay bey hey yavrum hey gelicektin fenere yaşayacaktın hayatı rahatı heycanı geçmiş olsun sana
sen daha ne kadar böyle entresan sorular sormaya devam ediceksın 😜 merak ediyorum Sitede 2. yılını kutluyoruz arkadaşın ok .