[Öneri-İstek-Şikayet] Bildiriler
viewtopic.php?f=491&t=218111&hilit= Sabit olma şansı varmı
viewtopic.php?f=491&t=218111&hilit= Sabit olma şansı varmı
Teşekkürler hemen açıyorum.
Nedersiniz açalım mı böyle bir topic ? win7'de kullanmıyorum ki , nette gezerken gördüm yardım amaçlı açayım dedim bakalım onay gelicekmi
hop hacım biraz sakin ol ^^
Sana hergün bayram makara:
Barmen Moderatör Paneline taşıdım ❤️ 😘
Nedersiniz açalım mı böyle bir topic ? win7'de kullanmıyorum ki , nette gezerken gördüm yardım amaçlı açayım dedim bakalım onay gelicekmi
kendi sitesinin orjinal linkleridir isterseniz indirmeyebilirsiniz.
Yeni splitter al sorunun çözülsün..
3. konuda sadece 1 resim var yeni topic açılması gerekiyorsa ekleyip yeni topic açayım
3ü yapan benim 😈 Link http://www.megaupload.com/?d=LEXVFCCJ Yeni topic açmama gerek varmı ? yada o topic'e link eklensin
Hayır bu sadece pach yani oyuna yeni gelen birşeyler olursa gm'ler pach çıkartıyor 😜 oyunu yüklemeniz için bölümde Wildking'in GENEL BİLGİLER adlı topicinde 2 part indirin ondan sonra bu topicteki pa...
qwer
asdf
merhabalar
yok galiba asıl iş bayramda olur ya 😜 hadi bakalım kapı kapı dolaşın aracılık parası toplayın bakem makara: 😁
Evimizde bu kadar defansif takım olmamalıydı.. Durdurup vuracaktık sözde ama hiçte öyle oynamıyoruz bu oyuncularla da oynanmaz o sistemde. Abi duydun mu Rıdvan Dilmen dedi 40 yıldır korkak oynuyoruz ...
ölene kadar değiştirme makara:
2kişi 63 konu indiririz 😜
ben takım kuruyorum mu dedim makara: