Yürüyen topçu istemem
aykut yolda seni görse gel fenerde oyna dese hayır mı diyeceksın ? geçiniz.com makara:
aykut yolda seni görse gel fenerde oyna dese hayır mı diyeceksın ? geçiniz.com makara:
valla ben maçta yürürüm çünkü nedense çok yorulurum yada ayakkabımı bağlar gibi yaparım bi 2 dk orta sahada beklerim ama top geldimide affetmem 😈 demekki fenerde oynayamazsın makara:
iyi iş çıkarttılar bence hak ettiler
Puanla başlaması en büyük dileğimiz.
Bence kesinlikle artık gitsin çünkü koşmuyor iyi oynadığı zaman iyi işler yapıyor ama oynamadığı zaman takımı aşağı çekiyor stoch emre takıma hız katıyor bence alex'siz fener daha iyi olucak 😎
evet iyi para 😜
tebrikler
Guathema FeedBack Room ❤️ Guathema FeedBack Room ❤️ PROJELER Spoiler İmage Team Projesi Spoiler Speed Dowload Flashget v3.3 Auto Select Distance Ayarı Charınız Çalınırsa Yapmanız Gerekenler 2010 Düny...
Alex artık gitmeli.
galatasaraydan iyiyiz Avasin .
Her türlü skorda buradayım ^^ Öyle bi maçtan sonra renkliden renksize dönenlerden değilim 😈 makara: ava bro adam fena yerlerştirdi ben kaçar 😜 makara:
olsun ama biz daha iyiyiz
allahım öyle birşeyi düşünemiyorum sonra hamza abi ahhh allahım ya ahahaha süper olur makara: makara: makara:
bro naptın görende 1 ay çalıştı sanar 😜 10 10 10 10 10 50TL yetti bana .P
qwer
yine kolay rakipler gelirse yaparlar bro aa sende makara:
😆 bu sene kümeye oynayacak aslan makara: makara:
asdf
Daha bişey demicem ya ne günler göreceğiz kimbilir 😜
trabzoun fırtına gibi takım valla korkmaya başladım Ps:Hepte bizi yeniyorlar 😁