ZsZc WATER 105 FF GLAVİE SADECE 25TL SATILDI
up
up
Daktır
ben neden resim göremiyorum 😜
heee hani bi aralar char arıyordun ya dedim yoksa bunumu aldı 😜
Arkasına yapışmışın yapışmasına da okan abi charın nick peeert 😆 😜
O kadar da değil tabiki yensin 😜
Yenerse kalır
Ellerine Sağlık Kardeşim 🍺 😘 ❤️
2. Lincoln vakası olmasında 😆
bence hepsi gitsin aykutta 😎
up
Lanet olsun kaçırdım 😜
Up
selam Barme bu aralar boşluyon mu lem burayı ^^ Off off okan abi glob yapmıyor topici yeni servere başlamazsak ölürüm 😜 ver kafa yapcak bişeyler 🙄 😜
üyelik alımı kapandı malesef 🙄
hepsi yalan hepsi dolan neymiş volkan savaşıyormuş neymiş sercan savaşıyormuş bunların neden savaştığını sorgulamaya gerek yok tek düşünce AVRUPA.
up
tabiki evet önemli olan etek değil kızın düşünceleridir zaten
UP
teşekkürler canım 😜 Hıhı 😜