ZSZC Retro Muhabbet Alanı
Malesef TL ile çalışıyoruz 😆
Malesef TL ile çalışıyoruz 😆
Malesef 🙄
İlk müşterimize üyelik 22TL'dir 🍺
asdf
2maçtan takla Handikaplar yaktı bizi 😆
hacı herkeze satıyoruz vallahi ilk sen alırsan sana 22TL'ye gelir 😆 Alıcaksan pm 😜
Üyelik satışları tarafımdan yapılıyordur 25TL üyelik siftah yapamadık 😆 ilk müşteriye 22TL üyelik alıcaklar pm atsınlar gerekli bilgilendirme yapılıcaktır 😘
asdf
qwer
Pet'ten yüksek bir arkadaşınıza peti veriniz caveye gidip soldaki taştı sanırım sıkışıp petı açmayı denemesini söyleyiniz açınca dc yerse bug olmuştur oyuna girdiğini pet açık gözüküyor fakat açık değ...
İlk kime düşücek acaba 😆
Buda gayet iyi 🍺
qwer
yahu tabi kullancaklar zaten bot kullanırsan ban yemıyorsun yakalanırsan yiyorsun 😆
Teşekkür ederim 😘
Teşekkürler 😘
İnşallah 80 lvl'ide görürsün.
viewtopic.php?f=860&t=219901&hilit= Sabit olabilirmi ?
Upluyorum ve dışarı çıkıyorum inşallah biri hemen alıyorum diye pm atar 😆
ACil satılıktır upppppppp