Fenerbahçe - Beşiktaş : 1-1 MS
Abi Fenerbahçe bu mçı alıcak 2.05 hamza bey duyrulur bu oranı kaçırmayınız 😆
Abi Fenerbahçe bu mçı alıcak 2.05 hamza bey duyrulur bu oranı kaçırmayınız 😆
up
up
yahu boşverin sıfır char acmayı gelin 30tl verin vereyim size 105 FF glavie 😜
qwer
Kralsın 😘
Sabit lütfen viewtopic.php?f=824&t=219948&hilit= viewtopic.php?f=835&t=219949
Ufak bir sorun dan internetim kesilmiştir ve şimdi tekrar döndüm satışlar devam etmektedir ❤️
Ufak bir sorun dan internetim kesilmiştir ve şimdi tekrar döndüm satışlar devam etmektedir ❤️
bir pm atman yeterli 😘
ya kanka hem gülüyorum hem kızıyorum 😆
up
up
teşekkür ederim 😘
yaptın yapacagını helal olsun makara: Evet Tasarım meta'ya ait ondan çok şey öğrendim makara: makara: Teşekkürler 😘
yok bea nerde 😆
of bea bi satış yapamadık 😆
ankaradan yok ama istediğiniz banka ATM'sinden 5TL ödeme yaparsanız size 2 Account verebilirim 🍺
abicim tamam kuzenin için sen 5 tl yatır ben vereyım sana tamam mı bosuna yalan atmaya gerek yok 5 tl ıcın yapmayın lutfen .
yarın alıcaksan istersen pm gelin dilediğiniz banka hesabı numarası veriyim yatırdıgınız zaman pm'den bilgileri verirsiniz iş biter ?