· Fenerbahçe
'Bu kez kazmadım!'
Kale içine girince kazcak sandım 😆
Kale içine girince kazcak sandım 😆
off topic global'den indi artık satılmza bu ya 😆 up 😜
hayır 39
Islak
oramagomaburamago
Okulda olacağım ^^
hakimi sizmiydiniz ? yapma abi allah aşkına yapma 😆
dünyaya gelmek istemezdim..
Aillem ❤️
holigan 😆
NoLove = Aşk yok gibi birşey 😆
hiç bluetooth'um olmadı 😆 😜
http://www.extraloob.com
oluyo baya 2005 miydi neydi 😜
kaf kaf kaf
2 Yiğit
evet Eski
anlamadım ama sallayayım 😜 Çarşamba 12 Cumartesi nese: 10
global mod
🙏